اخبار روز سینما

فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان ناپلئون تمجید می کند!/جزئیات

فرانسیس فورد کاپولا در صفحه اینستاگرام خود از همکار خود ریدلی اسکات تمجید کرد و عنوان کرد که کارگردان باید لقب دوک را دریافت کند.

یکی از مهم ترین کارگردانان هالیوود، کارنامه ریدلی اسکات شامل فیلم های معروفی مانند ناپلئون است. به گفته کاپولا که از دیدن فیلم ناپلئون بسیار هیجان زده شده بود، باید به اسکات لقب «دوک» که یکی از القاب اشرافی بریتانیایی است داده شود. اسکات در حال حاضر مشغول فیلمبرداری Gladiator 2 است.

 

فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان ناپلئون تمجید می کند

فرانسیس فورد کاپولا در پست اینستاگرامی خود می نویسد:

«با ریدلی اسکات برای اولین بار با فیلم ‘دوئل‌بازها’ آشنا شدم. تحسینم را برای او بیان کردم و متوجه شدم که هم‌دوره‌ایم. شروع به پیگیری آثارش کردم؛ شگفت‌انگیز بود. او جاه‌طلب است و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود. اسکات با سبک‌ها و مضامین مختلف آشناست و فیلم‌های بسیار خوبی مانند «بلید رانر»، «تلما و لویز»، «بیگانه» و «سقوط شاهین سیاه» ساخته است. من متوجه شدم که به خاطر آثار برجسته و فوق‌العاده‌اش به او لقب شوالیه داده‌اند، اما برای چنین بازدهی باکیفیت و برجسته‌ای باید لقب دوک را به او داد.»

اینگونه ادامه می یابد:

من هرگز ریدلی اسکات را ندیدم و فقط برای معامله تجهیزات نئونی برای “One of the Heart” تماس تلفنی برقرار کردم تا اینکه همکاری خود را در “بلید رانر” جاودانه کردیم.”

فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان ناپلئون تمجید می کند
فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان ناپلئون تمجید می کند

اخیرا کاپولا از فیلم قاتلان ماه گل مارتین اسکورسیزی تمجید کرده و این کارگردان بزرگ را «بزرگترین فیلمساز زنده جهان» خوانده است. کاپولا در حال حاضر در فیلم Megalopolis با بازی آدام درایور در مرحله پس از تولید است و بودجه بیش از 100 میلیون دلاری فیلم را شخصا تامین کرده است.

 

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا