اخبار روز

خشمگین ترین استان های ایران!/اینفوگرافیک

رتبه‌بندی عصبانی ترین استان ها نسبت به جمعیت محاسبه شده است.

بررسی داده های سازمان پزشکی قانونی نشان می دهد در پنج ماهه نخست امسال بیش از 279 هزار نفر برای نزاع به این سازمان معرفی شده اند. البته این آمار درگیری فقط برای پرونده هایی است که به صورت رسمی ثبت شده است. اما کدام استان ها بیشترین مراجعه را داشته اند؟

بر اساس آمار سازمان پزشکی قانونی ایران در سال گذشته بیش از 591 هزار نفر برای نزاع به این سازمان مراجعه کردند که نسبت به 1400 سال قبل افزایش داشته است. در برخی استان ها مانند تهران، تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از سایر مناطق است، اما برای تحلیل دقیق تر این آمار، باید جمعیت استان ها را نیز در نظر گرفت. در این مورد، آمارها تصور واضح تری از وضعیت این شاخص به دست می دهند.

اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، همدان و خراسان شمالی به ترتیب خشمگین ترین استان های سال 1400 بودند و پس از آن البرز، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و گیلان در رتبه های بعدی قرار دارند.

استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و خراسان جنوبی نیز کمترین آمار درگیری را نسبت به جمعیت به خود اختصاص دادند. خاطرنشان می شود که رتبه خشمگین ترین استان ها به نسبت جمعیت محاسبه شده است.


خشمگین ترین استان های ایران!/اینفوگرافیک

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا