اخبار روز

پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری آزادی بسته شد!/جزئیات

در اقدامی غیر منتظره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی را بست.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در اقدامی عجیب پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی را تعطیل کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایسنا، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که اجاره این اماکن ورزشی را به تمامی انجمن های ورزشی بدهکار است، اخیرا در خصوص ادعای خود اظهارنظر حقوقی کرده و در اقدامی عجیب پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری ورزشگاه آزادی را تخریب کرده است. بدهی های انجمن خودرو به آن شرکت. بسته است.

معلوم نیست وقتی دو سازمان زیرمجموعه وزارت ورزش با هم اختلاف مالی دارند چرا باید ورزشکاران و جوانان سود ببرند. این امر در مورد منطقه ای نیز صدق می کند که پیست های اتومبیل رانی و موتورسیکلت به مکانی امن برای تمرین آنها تبدیل شده است. تعطیلی این پیست ها و انتقال آموزش های موتورسواری و اتومبیل رانی جوانان به خیابان ها قطعا عواقب ناخوشایندی خواهد داشت.

چند ماه پیش هم شرکت توسعه اجازه برگزاری مسابقه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی را به دلیل بدهی باشگاه‌های سرخابی نداده بود که آن زمان بازی‌ها با تاخیر و با دستور وزیر وقت ورزش انجام شد.

حال باید دید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان چه واکنشی نسبت به این اتفاق ناخوشایند و تعطیلی ورزشگاه ها برای ورزشکاران و جوانان نشان می دهد.

شرکت توسعه مسیرهای خودرو و موتورسیکلت را بست / انجمن خودرو از شرکت توسعه انتقاد کردانتقاد از انجمن اتومبیل رانی از طرف شرکت توسعه

نژاد فصیحی: مدیران واردات به ورزش نگاه تجاری دارند

دبیر انجمن اتومبیلرانی با انتقاد از توسعه و تجهیز اماکن ورزشی این شرکت برای تعطیلی پیست های آزادی، گفت: مدیران واردات نگاه تجاری به این ورزش دارند.

فرهاد نژاد فصیحی، دبیر فدراسیون اتومبیلرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره تعطیلی پیست های این انجمن به دستور رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، گفت: متاسفانه شرکت توسعه در اقدامی شبانه و غیرمنتظره، اماکن ورزشی ما را بر خلاف تمام قوانین کشور مسدود کرد.» به نظر من بدون حکم قضایی این اقدام جرم و توهین به خانواده بزرگ ورزش و موتورسواری محسوب می شود.

وی در خصوص بدهی این انجمن به شرکت توسعه گفت: انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی طبق جداول شرکت توسعه و نگهداری از سال 1390 تاکنون 7 میلیارد تومان به این شرکت بدهکار است. در حالی که پول انشعابات اعم از برق، آب و گاز و حتی تعمیرات، بهسازی، نظافت و رویدادهای خارج از مسیر که ما مسئولیت تامین آن را نداریم بر عهده انجمن است. معلوم نیست این مبلغ اجاره برای چه چیزی محاسبه شده است. همچنین این شرکت در قرارداد اجاره یک طرفه (فدراسیون) 60 بند تعهدی را برای مستاجر پیش بینی و تعریف کرده است.

نژاد فصیحی افزود: در جلسه ای که با مدیران شرکت توسعه داشتیم افشا کردیم که در دو سال گذشته 5 میلیارد تومان برای نوسازی و بهسازی هزینه کرده ایم اما بار را قبول نمی کنند و می گویند ما در جریان نبودیم. در حالی که در افتتاحیه این ادارات وزیر ورزش وقت و جوانان حضور داشتند و مسئولین شرکت توسعه نیز آمدند و عکس های یادگاری زیادی گرفتند.

دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی اضافه کرد: مبلغی که امسال برای ما تعیین شده نزدیک به 2 میلیارد تومان است و اعلام شده است که مبلغ کرایه برای پرداخت حقوق و مزایای حدود 1000 نفر از کارکنان فدراسیون هزینه می شود. و شرکت های تعمیر و نگهداری آیا واقعاً انجمن های ورزشی مسئول تحویل این بخش هستند؟

زنجیر کردن درهای پیست اتومبیلرانی آزادی توسط شرکت توسعه

نژادفصیحی افزود: متأسفانه مدیرانی که وارد این ورزش می شوند نه تنها با محیط و شخصیت آن آشنایی ندارند، بلکه از منظر تجاری و بدون ملاحظات اخلاقی، فرهنگی و تربیتی که آرامش ورزش را برهم می زند، تصمیم می گیرند. امیدوارم به زودی تصمیم مناسبی در مورد رفتارشان گرفته شود. .

وی ادامه داد: مدارهای ملی موتورسواری و اتومبیلرانی باید به عنوان مکان های امن و یکپارچه در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار گیرد. اعلام می‌کنیم هر گونه اتفاقی فراتر از این که ناشی از تعلیق توسط شرکت توسعه باشد، مسئولیت قانونی و انسانی شرکت توسعه خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا