اخبار روز

دعای حسن روحانی برای رهبر انقلاب/ زیاد گذاشتم کاندید خبرگان بشوم یا نه/ 10 تا 20 شجاع بفرستیم خبرگان می توانند موثر باشند.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه جاری در دیدار منظم با وزرا و معاونان رئیس‌جمهور دولت یازدهم و دوازدهم آبان ماه جاری برگزار شد و تاکید کرد: ممکن است کارشناسان این دوره را بیشتر کنند. مهم. وی گفت: از خداوند منان طول عمر و توفیقات روز افزون برای مقام معظم رهبری خواستاریم، اما به مرور زمان با ورود خبرگان، امکان آن روز بیشتر می شود. مسئله انتخاب رهبر دینی. در ذهنم مدت ها به این فکر می کردم که آیا باید ثبت نام کنم یا نه. گفتم اگر فرض کنم به عنوان فردی در بین خبرگان تاثیرگذار باشم، اگر برای آینده و امروز اقدام نکنم، مسئولیت خواهم داشت. مگر اینکه مطمئن باشم هیچ کاری توسط من انجام نشده است. من به خاطر این کار ثبت نام کردم. با دوستانم هم مشورت کردم و بعضی ها نظر داشتند ثبت نام کنم.

حسن روحانی: عصبانیت صدا و سیما این است که فکر نمی کردند ثبت نام کنم/تلویزیون در بدترین روز سقوط کرد/باید اصلاح طلبان را قانع کنیم که بیایند.

پیام مهم روحانی به شورای نگهبان/ اگر بشود در مجلس آینده 50 یا 70 نماینده داشت که بهتر از هیچ است.

وی خواستار تبیین اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد و گفت: در انتخابات خیلی ها پای صندوق های رای می روند و به مجلس رای می دهند اما به خبرگان رای نمی دهند. از طرفی خیلی ها پای صندوق های رای می روند اما همانطور که در سال 1400 دیدیم رای سفید انداختند. اگر بتوانیم در همه حوزه های انتخابیه نوعی رقابت ایجاد کنیم، تعداد رای دهندگان سفیدپوست کاهش می یابد. یا حتی آنها را برای حضور در پای صندوق های رای کمتر مردد کند. اگر مردم را تشویق کنیم و بتوانیم 20 یا حتی 10 نفر از افراد فعال و شجاع را به جمع کارشناسان آینده بفرستیم، می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

۲۷۲۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا