اخبار روز سینما

پخش Dil قسمت 2 فیلم ترکی Mortal World 2023)

زمان انتشار فیلم ترکی Dünya Fani قسمت 2 (دنیای فانی 2023) مشخص شده است. قسمت اول این فیلم کمدی اکشن در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

علی آتای کارگردان قسمت دوم فیلم سینمایی «اولوملو دنیا» با بازی İrem Sak، Sarp Apak و Mehmet Özgür است. علی آتای، عزیز کدی و فیاض ییگیت فیلمنامه این فیلم را نوشته اند.

بهترین فیلم های ترکی

زمان انتشار فیلم ترکی Dünya Fani قسمت 2

قسمت دوم فیلم ترکی دنیای فانی دهم آذر 1402 منتشر خواهد شد.

زمان انتشار فیلم ترکی Dünya Fani قسمت 2
زمان انتشار فیلم ترکی Dünya Fani قسمت 2

بازیگران قسمت دوم فیلم دنیای فانی

احمد ممتاز تایلان

احمد ممتاز تایلان (زادهٔ ۱۲ سپتامبر ۱۹۶۵) کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ترکیه است. او در آنکارا به دنیا آمد. از جمله فیلم هایی که او در آنها بازی کرد می توان روزی روزگاری در آناتولی، رویای پروانه ای و دردسرساز را نام برد.

آلپر کول

آلپر کول بازیگر و نویسنده ترک متولد 5 دسامبر 1975 است. برنامه گلدور گلدور، سیلی عثمانی، میشه، ماهی پدربزرگم، دنیا فانی، ناپدری من، دوستان محله من و غیره. از جمله فیلم های این بازیگر است.

دمیرکل شرقی

دوو بازیگر ترک متولد 6 سپتامبر 1988 است. درخت گلابی وحشی، دنیای فانی و جلسه شورا از مهم ترین فیلم های او هستند. نقابدار تو کی هستی، گلدور گلدور، نمایش محبوب با دوآو، سریال دعاو و… از جمله کارهای اوست.

فیاض ییغیت

Fayaz Yayit بازیگر، نویسنده و موسیقیدان ترک متولد سال 1988 است. جنایات تزئین شده، دنیای فانی، با مدیر برنامه من تماس بگیرید و غیره. از جمله کارهای این بازیگر ترکیه ای است. سبک بازی و کمدی او کاملا متفاوت و جذاب است.

از دیگر بازیگران این فیلم کمدی اکشن می توان به İrem Sak، Sarp Apak، Mehmet Özgür، Özgür Emre Yıldırım و Rena Özcan اشاره کرد.

پخش Dil قسمت 2 فیلم ترکی Mortal World 2023)پخش Dil قسمت 2 فیلم ترکی Mortal World 2023)

بیشتر بخوانید:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا