اخبار روز

گربه گم‌شده برای پیدا کردن صاحبش ۱۰۰۰ کیلومتر از فرانسه تا آلمان را طی کرد!/جزئیات

گربه‌ای به اسم «لیزی» در زمان اسباب‌کشی فرار کرده بود و صاحبش بعد از  ۶ ماه نتوانست او را پیدا کند.

در میان حیوانات خانگی، گربه ها بیشتر به دلیل استقلال خود شناخته می شوند. با این حال، تجربه یک گربه سه ساله نشان می دهد که آنها ممکن است بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید به صاحب خود وابسته باشند.

به گزارش یورو نیوز، ماجرا از ژوئن گذشته زمانی آغاز شد که زنی به نام «هیلدگارد هولت‌اشنایدر» از خانه خود در منطقه دوردون در جنوب غربی فرانسه نقل مکان کرد تا به شهر خود دوسلدورف در غرب آلمان بازگردد. در طول سفر، او به همراه سگش هنری و گربه لیزی در هتلی در شهر سنت سیرلاکول اقامت کرد.

گربه که از این حرکت ناراحت شده بود از سبد خود فرار کرد و صاحبش مجبور شد بدون او به آلمان بازگردد. صاحب گربه، خانم هولت اشنایدر، در مصاحبه ای گفت: “من ناامیدانه به دنبال او گشتم و با تمام گروه های نجات حیوانات، پناهگاه های حیوانات و دامپزشکان در منطقه تماس گرفتم، اما هیچ کس او را ندیده بود.”

وی افزود که پس از رسیدن به خانه اش در دوسلدورف، همچنان به دنبال سرنوشت این گربه بوده و هر ماه با تماس با مقامات مختلف به تحقیقات خود ادامه می دهد.

در حالی که تلاش های او تقریباً شش ماه ناموفق ماند، در 9 نوامبر ایمیلی دریافت کرد که به او اطلاع داد زن جوانی گربه خود را در شهر مرکزی آلمان براونشوایگ، هزار کیلومتر دورتر از جایی که لیزی گم شده بود، پیدا کرده است.

یابنده دانشجویی 27 ساله به نام لوکا بود که چند روز پس از مراقبت از گربه به دامپزشکی رفت تا بر اساس پلاک حک شده روی بدن گربه صاحب واقعی آن را پیدا کند. اینجاست که هویت مالک اصلی مشخص شد و انجمن حمایت از حیوانات با او تماس گرفت.

خانم هولت‌اشنایدر برای مراقبت از گربه خیلی پیر بود، بنابراین لوکا پذیرفت که به ایستگاه مرکزی دوسلدورف بیاید تا لیزی را به او بازگرداند.

صاحب گربه که از دیدن دوباره لیزی از خوشحالی گریه می کرد، به راینیش پست گفت که سگش هنری واقعا مشتاق است که بعد از شش ماه دوباره گربه همراهش را ببیند.

او گفت: «پس از این هرگز لیزی را ترک نخواهم کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا