این کارگردان سینما که در کارنامه خود فیلم هایی مانند «سلام بمبئی» و «دختر شیطان» را در کارنامه خود دارد، گفت: تصمیم داشتیم فیلمبرداری این فیلم را زودتر شروع کنیم اما متأسفانه به دلیل نامی که در نظر داشتیم و شخص آقای محمد خزایی. سازمان سینمایی گفت این اسم خارجی است و دیر این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: از ما خواستند که نام فیلم را تغییر دهیم تا پروانه ساخت به آنها داده شود و این روند باعث شد پروانه نمایش ما با تاخیر صادر شود و نتوانیم زودتر فیلمبرداری را شروع کنیم وگرنه می خواستیم فیلم به جشنواره فیلم فجر ارسال شود.

محمدپور خاطرنشان کرد: اسم فیلم «مزاراتی» را دوست داشتیم، اما آقای خزایی شخصا معتقد بود این نام خارجی است و تبلیغی برای ماشین است. با اینکه بهشون یادآوری کردم که اسم این ماشین بیش از 70 بار تو فیلم اومده هیچ تبلیغاتی نداره!؟

وی همچنین گفت: نمی دانم چرا رئیس سازمان سینمایی باید نام یک فیلم را تعیین کند!؟ و اصولا اگر نام ماساراتی خارجی باشد!؟ چرا این دیدگاه در مورد نام فیلم هایی مانند «هتل»، «فراری»، «تگزاس»، «مرسدس» و… که در سینمای ایران فیلمبرداری شده اند و برخی دیگر که در حال تصویربرداری هستند، بیان نشد!؟ چرا نام برندهای تلفن همراه که بر درب مغازه های سطح شهر آویزان است و خارجی هستند، مشکلی ندارد؟!؟ ای کاش این طرز فکر کمی بهتر می شد.

قربان محمدپور توضیح داد که در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستند و بازیگران هنوز نهایی نشده اند اما با نهایی شدن بازیگران فیلمبرداری به پایان می رسد. دی و بهمن تمام می شود و فیلم برای تابستان سال آینده آماده می شود.

220

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *