عکس های متفاوتی از مرجانه گلچین منتشر شده است که در ادامه می توانید ان را مشاهده کنید.

اینستاگرام مرجانه گلچین با عکس های زیر به روز شد. او را با لباس های ملیت های مختلف ببینید. مرجانه گلچین (زاده ۲ اسفند 1347) بازیگر اهل ایران است. در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته موسیقی تئاتر تحصیل کرد. از مهم ترین فیلم هایی که وی در آنها بازی کرده است می توان به پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیم سیب اشاره کرد.

لباس های عجیب مرجانه گلچین سوژه شد

لباس های عجیب مرجانه سوژه گلچین شد/ از هند تا چین! + عکس

لباس های عجیب مرجانه سوژه گلچین شد/ از هند تا چین! + عکس

جوایز مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در سال 1392 برای بازی در سریال شاهگوش برنده جایزه بهترین بازیگر زن سینمای جهان شد. ساز زهی را هم می شناسد و آواز هم خوانده است.

لباس های عجیب مرجانه سوژه گلچین شد/ از هند تا چین! + عکس

بیوگرافی مرجانه گلچین

پدرش افسر ارتش و مادرش خانه دار بود اما در کودکی پدرش را از دست داد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری دارند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و نوازندگی تار خواند. با حمایت خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود، بازی در تئاتر را آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی آینه وارد تلویزیون شد و پس از آن در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم های سینمایی دیگر بازی کرد.

لباس های عجیب مرجانه سوژه گلچین شد/ از هند تا چین! + عکس

زندگی مرجانه گلچین در انگلستان

گلچین حدود ده سال در انگلستان زندگی کرد. از سال 1374 تا 1383 از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و پس از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او کارگردان سینما از دانشکده سوره است. وی برادرزادهٔ نادر گلچین خوانندهٔ ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *