سریال Sweet Home یا «خانه شیرین» در ژانر ترسناک و اکشن تولید شده است. این اثر ترکیبی از دو گونه رایج آثار آخرالزمانی یعنی علمی‌تخیلی با ترسناک هیولایی است

سرویس استریم «نتفلیکس»، چند وقت پیش از تریلر فصل دوم سریال Tatlı Ev موردانتظارترین سریال کره ای پاییز 2023 رونمایی کرد

به گزارش ریمنیو از مجله اسکریننت؛ سرویس استریم «نتفلیکس» با انتشار تریلر فصل دوم Sweet Home از بازگشت جاه طلبانه سریال آخرالزمان کره ای خبر داد. این سریال درام کره ای بر اساس وبتون (کمیک دیجیتال کره ای) به همین نام توسط کیم کارنبی و هوانگ یونگ چان در سال 2020 پخش شد.

تریلر فصل دوم سریال خانه شیرین منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال خانه شیرین  نشان داد که فصل دوم این سریال داستان چا هیون سو را روایت می کند که به یک آپارتمان جدید نقل مکان می کند و در آنجا با صحنه ای آخرالزمانی روبرو می شود. تریلر فصل دوم نشان می دهد که فصل جدید به طور قابل توجهی دامنه سریال را گسترش خواهد داد.

این مجموعه در 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1042) در سرویس استریم «نتفلیکس» پخش خواهد شد. سازندگان سریال اطمینان داده اند که فصل دوم این سریال قوی تر از فصل اول خواهد بود.

 

سریال Sweet Home که اولین بار در سال 2020 پخش شد، سریالی است که به یک روند جدید و بزرگ در پلتفرم نتفلیکس تبدیل شده است. پس از اینکه این سریال به اولین سریال کره ای تبدیل شد که وارد 10 سریال آمریکایی برتر نتفلیکس شد، سریال های دیگری با ژانرهای مشابه ساخته شدند.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *