اخبار ورزشی

آیا رفتن سرمربی پرسپولیس صحت دارد؟




به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، پس از ناکامی پرسپولیس در چهار بازی اخیر و کم رنگ شدن امیدهای صعود به لیگ قهرمانان و همچنین قهرمانی لیگ برتر، جدیدترین شایعه به تغییرات روی نیمکت این تیم مربوط می شود.

در ساعات گذشته و پس از جریمه 10 درصدی اعضای تیم، شنیده ها حاکی از آن بود که رضا درویش از چند تن از مدیران برنامه درخواست کرده است تا رزومه مربیان محترم را با قیمت مناسب برای وی ارسال کنند تا در مورد انتقال روی نیمکت این تیم با پایان خدمت صحبت کند. یحیی گل محمدی. تصميم گرفتن.

شایعه ای که قابل پیش بینی بود چندان قابل اعتماد نیست و در فضای فضای مجازی که در ساعات پایانی پیرامون ناکامی پرسپولیس شکل گرفته است. اما باشگاه پرسپولیس و مصطفی لشگری به عنوان یک آژانس روابط عمومی به شدت این موضوع را تکذیب کردند و مدعی شدند که چندی پیش رضا درویش نیز حمایت خود را از یحیی گل محمدی و قطعا این موضوع (انتخاب سرمربی جدید خارجی و پایان کار با یحیی اعلام کرد. ). گل محمدی) مردود است.

منبع: Sportthree




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا