عمومی

فال حافظ روزانه 23 آبان 1402

به گزارش بازتاب آنلاین ه نقل از شمانیوز : یکی از زودیاک ها، برج حافظ است. زودیاک حافظ قدمت زیادی دارد. برج حافظ برگرفته از اشعار شاعر ایرانی حضرت حافظ است. برج حافظ در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. ادامه فال حافظ سه شنبه 23 آبان 1402 را در زیر می خوانید.

فروردین

باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش

بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش

ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال

مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش

تعبیر:

اگر به دنبال خوشبختی و رسیدن به آرزوی قلبی خود هستید باید سختی ها را تحمل کنید، اگر کمی صبر داشته باشید به خواسته های خود می رسید اما همه چیز را در یک لحظه نابود می کنید.

اردیبهشت

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد

که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا

درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر:

مقدمات برای رسیدن به هدف شما فراهم شده است. در واقع، همه چیز پاک می شود و درهای بسته به روی شما باز می شود و شما جوان می شوید و سرزندگی خود را بازی می کنید. فقط مراقب حریفان خود باشید تا این بار سرمایه شما را از بین نبرند. اسرار خود را برای کسی فاش نکن

خرداد

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است

صراحی می ناب و سفینه غزل است

نه من ز بی عملی در جهان ملولم و بس

ملالت علما هم ز علم بی عمل است

تعبیر:

قدر جوانی خود را بدانیم. فرصت های طلایی را یکی یکی از دست می دهید. به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشمان باز به اطراف خود نگاه کنید. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید، اگر هنر دارید، آن را به نفع خود نشان دهید و هوشیاری بهترین راه برای به دست آوردن آن است.

تیر

نوش کن جام شراب یک منی

تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب

سر گرفته چند چون خم دنی

تعبیر:

دلت را به وسعت دریا بگشا و عزمت را چون سنگ محکم و استوار کن تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و بر غم ها چیره شوی. شما در یک قدمی هدف ایستاده‌اید و برای رسیدن به خواسته‌های قلبی‌تان فقط به یک بالابر قوی نیاز دارید.

مرداد

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است

ببین که در طلبت حال مردمان چون است

ز مشرق سر کو آفتاب طلعت تو

اگر طلوع کند طالعم همایون است

تعبیر:

نور و خورشید نیکی طلوع می کند و این فراوانی و شادی را به همراه دارد. چیزهای شیرینی وجود خواهد داشت. صلح کردی لحن صحبت خود را دلپذیرتر کنید. خاطرات دردناک را فراموش کنید. هر کاری می خواهید انجام دهید زیرا به نفع شماست.

شهریور

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

دوتا شد قامتم همچون کمانی

ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

تعبیر:

آنقدر به دوستت فکر کردی که زندگی را فراموش کردی و همه سختی ها را تحمل کردی. دلش را دید و با اشک به تارج داد، دیگر اشکی نمانده بود. سرنوشت و سهم او هر چه باشد یکی خواهد بود. هرگز امید خود را از دست نده زیرا خداوند مهربان است.

مهر

کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند

ببرد اجر دو صد بنده که آزاد کند

قاصد منزل سلمی که سلامت بادش

چه شود گر به سلامی دل ما شاد کند

تعبیر:

شما عزیزتان را نمی‌شناسید و دلتنگ او هستید، آرزوی دیدار با او را دارید، امیدوار باشید و برای رسیدن به هدفتان از خداوند کمک بخواهید.

آبان

دست از طلب ندارم تا کام من برآید

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر

کز آتش درونم دود از کفن برآید

تعبیر:

نیازها و خواسته هایی دارید، اما امید چندانی ندارید. ناامیدی شما را از فعالیت و پیشرفت باز داشته است. بدانید که همه مشکلات با صبر حل می شود.

آذر

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

دل به رغبت می سپارد جان به چشم مست یار

گر چه هشیاران ندادند اختیار خود به کس

تعبیر:

شما خیلی صبر کرده اید و نگران آینده هستید. آینده خوبی در پیش دارید و با تلاش به جایی می رسید که دیگران آن را تحسین کنند. فقط ترس را کنار بگذارید و سختی های جاده را تحمل کنید.

دی

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم

که گشته‌ام ز غم و جور روزگار ملول

تعبیر:

اگر می خواهید به رویاها و اهداف خود برسید، باید صادق باشید و امیدوار باشید. درست است که روزهای سختی را پشت سر می گذارید و ناامیدی شما را فرا گرفته است، اما باید خودتان را کنترل کنید. ناامیدی و ناامیدی را رها کنید و روحیه خود را بالا نگه دارید، مطمئن باشید که هر اتفاق خوبی برای شما بیفتد روزهای شادی و غم می گذرد و دیگر چیزی باقی نمی ماند.

بهمن

ما درس سحر در ره میخانه نهادیم

محصول دعا در ره جانانه نهادیم

در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش

این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم

تعبیر:

شما تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید. خیلی زجر کشیدی و به اصطلاح به آن در زدی، اما حالا از کاری که کردی پشیمان شدی چون فکر می کنی تمام زحماتت بیهوده بوده، اما واقعیت چیز دیگری است. رسیدن به هدف ممکن است برای شما کمی دیر باشد، اما قطعا امکان پذیر خواهد بود.

اسفند

ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو

زینت تاج و نگین از گوهر والای تو

آفتاب فتح را هر دم طلوعی می‌دهد

از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو

تعبیر:

شما فضیلت های زیادی دارید و سزاوار هر چیزی هستید که به دست می آورید. شما یک فرد خوش شانس هستید که یکی پس از دیگری پیروز شده اید. خوشبختی روی شانه های شما می نشیند و محبوب هستید. شما عقل و درایت زیادی دارید و به زودی خواسته های قلبی شما محقق می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا