اخبار روز

پیش بینی قیمت بیت کوین / خریداران منتظر مارک 40000 دلاری هستند

احساسات بازار تحت تأثیر عوامل مختلف صعودی است، از جمله معامله گرانی که منتظر تأیید ETF بیت کوین در ایالات متحده هستند و پایان انتظار برای مرحله انقباض فدرال رزرو. اگر این رویدادها خوب پیش بروند، می توانند ارزش بیت کوین را افزایش دهند و ادامه روند صعودی چهار هفته ای را تشویق کنند که قوی ترین از ژانویه است.

هفته پیش رو برای معامله گران بسیار مهم است زیرا انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده و فروش خرده فروشی در ماه اکتبر، نتایج مثبت و همچنین آخرین آمار مشاغل و شاخص مدیران خرید تولیدی (PMI) می تواند فرضیه سخت تر را تقویت کند. سیاست پولی فدرال رزرو انقباض خود را به پایان رساند.

با این حال، داده‌های قوی اقتصادی می‌تواند باعث واکنش شدید، به‌ویژه در زمینه اظهارات اخیر فدرال رزرو شود. اگر داده‌های تورم و خرده‌فروشی داستانی متفاوت از کندی اقتصاد ایالات متحده را بیان کند، بیت کوین ممکن است در کوتاه‌مدت با اصلاح ۵ درصدی مواجه شود.

این ارز دیجیتال اخیراً از یک کانال روند صعودی کوتاه مدت خارج شد، اما می تواند به راحتی دوباره وارد کانال شود و حتی برای آزمایش 21DMA خود که آخرین قیمت آن حدود 34750 دلار بود، به روند نزولی برسد.

عملکرد بیت کوین علیرغم تحولات نامطلوب اقتصاد کلان، با افزایش قوی در ماه اکتبر که در تضاد با افزایش بازدهی ایالات متحده و سقوط بازارهای سهام ایالات متحده بود، قابل توجه بوده است. این تداوم نشان می دهد که رکود اقتصاد کلان ممکن است تنها به کاهش موقت بازار منجر شود.

از آنجایی که قیمت بیت کوین محدوده مقاومت 32000 تا 34000 دلار را می شکند، مسیر برای بهبود احتمالی تا سقف 48000 دلار در سال 2022 روشن است. با توجه به معیارهای فنی، وضعیت بازار صعودی بیت کوین از ابتدای سال تایید شده است زیرا ارز دیجیتال بیش از 20 درصد نسبت به پایین ترین سطح اخیر افزایش یافته است که نشان دهنده تغییر مثبت در احساسات بازار است.

عملکرد فعلی بیت کوین مطابق با چرخه های تاریخی آن است. کوری میچل تحلیلگر Trading.biz پیش بینی می کند که بیت کوین تا اواسط سال 2024 چیزی را که او شتاب قیمت می نامد تجربه خواهد کرد. او پیش‌بینی کرد که بیت کوین می‌تواند تا اواسط سال آینده به بالاترین قیمت خود یعنی حدود 69000 دلار برسد. به طور خلاصه، در حالی که اصلاحات کوتاه مدت بازار ممکن است، چشم انداز بلندمدت بیت کوین بسیار مثبت است.

۲۳۳۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا