اخبار روز

خریداران بیت کوین منتظر سطح 40000 دلار هستند که سود عالی ای کنند!

با رشد بیت کوین سرمایه گذاران منتظر سطح 40 هزار هستند که بتوانند سود های خود را نقد کنند!

احساسات بازار تحت تأثیر چندین عامل صعودی است، از جمله معامله گرانی که منتظر تأیید ETF بیت کوین در ایالات متحده و پایان دوره انتظار فدرال رزرو هستند. اگر این رویدادها خوب پیش بروند، می توانند ارزش بیت کوین را افزایش دهند و ادامه روند صعودی چهار هفته ای را تشویق کنند که قوی ترین از ژانویه بوده است.

هفته آینده برای معامله گران بسیار مهم است زیرا انتشار شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا (CPI) و داده های خرده فروشی اکتبر، نتایج مثبت به همراه آخرین آمار اشتغال و شاخص مدیران خرید (PMI) بخش تولید، می تواند باعث تقویت این شاخص شود. اعتقاد بر این است که سیاست های پولی سخت تر فدرال رزرو در حال پایان دادن به انقباض خود است.

ریسک اصلاح در میان نظرات فدرال رزرو

با این حال، داده‌های قوی اقتصادی می‌تواند منجر به واکنش شدید، به‌ویژه در ارتباط با اظهارات اخیر فدرال رزرو شود. اگر داده‌های تورم و خرده‌فروشی داستانی متفاوت از کندی اقتصاد ایالات متحده را بیان کند، بیت‌کوین ممکن است با اصلاح کوتاه‌مدت ۵ درصدی مواجه شود.

این ارز دیجیتال اخیراً از یک کانال صعودی کوتاه مدت جدا شد، اما می تواند به راحتی دوباره وارد کانال شود و حتی برای آزمایش 21 DMA خود که آخرین بار در حدود 34750 دلار دیده شده بود، به پایین ترین سطح خود برسد.

پایداری در مواجهه با مشکلات

عملکرد بیت کوین در مواجهه با تحولات اقتصاد کلان نامطلوب قابل توجه بوده است، با افزایش قوی در ماه اکتبر که با افزایش بازدهی ایالات متحده و سقوط بازارهای سهام ایالات متحده در تضاد بود. این تداوم نشان می دهد که هر گونه کندی اقتصاد کلان تنها می تواند به کاهش موقت بازار منجر شود.

با شکستن قیمت بیت کوین به بالای محدوده مقاومت 32000 تا 34000 دلار، راه برای صعود احتمالی به بالاترین حد در سال 2022 در حدود 48000 دلار باز است. بر اساس معیارهای فنی، وضعیت بازار بیت کوین از ابتدای سال به عنوان دیجیتالی صعودی تایید شده است. ارز نسبت به پایین ترین سطح اخیر خود بیش از 20 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده تغییر مثبت در جو بازار است.

چرخه صعودی بازار ادامه دارد

مسیر فعلی بیت کوین با چرخه های تاریخی آن سازگار است. کوری میچل تحلیلگر Trading.biz پیش بینی می کند که بیت کوین در اواسط سال 2024 وارد چیزی خواهد شد که او آن را شتاب قیمت می نامد. در نتیجه، در حالی که اصلاحات کوتاه مدت در بازار امکان پذیر است، چشم انداز بلندمدت بیت کوین بسیار مثبت است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا