اخبار روز سینما

بازی مهران غفوریان در قسمت دهم سریال زخم کاری پایان می یابد!/جزئیات

مطابق نمایش نامه هملت با کشته شدن رضا شفاعت توسط میثم بازی مهران غفوریان در قسمت 10 این سریال به پایان رسید. در ادامه جزئیات بیشتری ارائه می دهیم.

با کشته شدن رضا شفاعت توسط میثم در دهمین قسمت از سریال«زخم کاری: بازگشت» بازی مهران غفوریان در این سریال به پایان رسید.در این قسمت مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش پانته آ چشمان را باز کرد. طبق الگوی «هملت» پس از این قتل، حالا باید منتظر خودکشی شیدا، بازگشت پسر شفاعت، نبرد تن به تن او با میثم و نوشیدن جام زهر سمیرا باشیم. .

به گزارش بازتاب آنلاین، “زخم کاری: بازگشت» بر اساس نمایشنامه «هملت» اثر ویلیام شکسپیر ساخته شده است و میثم به جای هملت و مالک، روح پدری است که حقیقت را به او می گوید، هرچند حضور مالیک در فصل دوم این سریال چنین نیست. به اندازه روحیه پدر هملت است و بعد از ده قسمت هنوز نمی دانیم جواد عزتی در این فصل چه خواهد کرد، اما طبیعتا وقتی میثم را هملت در نظر بگیریم، چیدمان شخصیت های دیگر هم مشخص می شود.

پولونیوس در نمایشنامه «هملت» مشاور ارشد کلودیوس، عموی خیانتکار هملت و پدر معشوقه هملت، اوفلیا است. در نمایشنامه وقتی هملت می‌خواهد مادرش را متقاعد کند که کلودیوس عامل مرگ پدرش است، پرده‌ها حرکت می‌کند و هملت فکر می‌کند که کلودیوس دارد گوش می‌دهد. در همان زمان شمشیر خود را می کشد و به طور اتفاقی پولونیوس را به جای کلودیوس می کشد.

بازی مهران غفوریان در قسمت دهم سریال زخم کاری پایان می یابد!/جزئیات

در “زخم کاری«بازگشت»، رضا شفاعت مشاور اصلی و نزدیک ترین فرد به طلوعی است و تمام دستورات او را اجرا می کند. از طرفی پدر شیدا معشوقه میثم است. در قسمت دهم وقتی میثم متوجه می‌شود که ماشینی او را تعقیب می‌کند، سعی می‌کند آن را متوقف کند، اما موفق نمی‌شود و در نهایت ماشین واژگون می‌شود و باعث مرگ رضا شفاعت می‌شود.

حالا در مدل هملت، اوفلیا پس از مرگ پدرش به دست معشوقش خودکشی می کند و برادر اوفلیا برای انتقام از هملت برمی گردد. حالا طبیعتا باید منتظر خودکشی شیدا و بازگشت شهریار و جنجال این دو باشیم. در این میان باید دید سمیرا نیز با همین الگو، جام زهر را که ظاهراً میثم را می‌کشد، می‌نوشد یا کارگردان در فصل سوم این شخصیت را روی صحنه نگه می‌دارد.

در قسمت دهم شخصیت جدیدی به نام پانته آ به سریال معرفی شد. شخصیتی با بازی مهراوه شریفی نیا که خبر بازگشتش برای رسیدن به میراث ریزآبادی‌ها ذهن همه را به خود مشغول کرده است.

تا الان ده قسمت از سریال.زخم کاری «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان برای اولین بار روی سکوی فیلیمو رفت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا