اخبار روز

مجددا واتساپ یکی از قابلیت های تلگرام را کپی کرد!

واتساپ دوباره یکی از قابلیت های تلگرام را کپی برداری کرده است که در ادامه جزئیات آن را بررسی می کنیم.

WABetaInfoکه در زمینه اخبار واتس اپ شناخته شده است، اخیرا از اضافه شدن عملکرد جستجو بر اساس تاریخ به نسخه اندروید این پیام رسان خبر داده است. این وب سایت قابلیت ذکر شده را در نسخه بتا v2.23.24.16 مشاهده کرده است که در حال حاضر در حال توسعه است. طبق گزارش آنها، انتظار می رود این ویژگی به زودی از طریق یک آپدیت جدید در اختیار کاربران قرار گیرد.

مجددا واتساپ یکی از قابلیت های تلگرام را کپی کرد!

با توجه به تصاویری که از این قابلیت منتشر شده است، کاربران واتس اپ می توانند با لمس لوگوی تقویم در قسمت جستجوی بالای صفحه به پیام مورد نظر دسترسی پیدا کنند. سپس تقویمی به آن‌ها نشان داده می‌شود که از طریق آن می‌توانند پیام‌های رد و بدل شده را در یک تاریخ خاص ببینند.

این قابلیت قبلا در تلگرام، پیام رسان رقیب واتساپ ارائه شده بود و حتی نسخه پایدار واتس اپ برای iOS هم اکنون از آن استفاده می کند. کاربران این پیام رسان ها در iOS می توانند پیام ها را بر اساس تاریخ ارسال نه تنها در چت های دو نفره بلکه به صورت گروهی جستجو کنند و برای این کار در قسمت اطلاعات چت گزینه جستجو و سپس تقویم را انتخاب کنند. نماد در سمت راست پایین صفحه تا بتوانند در یک روز خاص به پیام هایی که می خواهند دسترسی داشته باشند.

مانند همیشه، پس از پایان دوره آزمایشی، عملکرد جستجو بر اساس تاریخ در نهایت برای همه کاربران پیام‌رسان واتساپ در دسترس خواهد بود. ضمناً شایان ذکر است که اخیراً اطلاعاتی در مورد ویژگی های جدید این برنامه از جمله نصب دو اکانت واتساپ بر روی یک گوشی، ویس یکبار مصرف و عکس پروفایل دوگانه منتشر شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا