اخبار روز سینما

انتشار تریلر فیلم Perfect Days + ویدیو

شرکت تولید فیلم «نئون»، شب گذشته رسما تریلر فیلم Perfect Days ، را به نمایش گذاش. این فیلم تابستان امسال در جشنواره کن به نمایش درآمد.

روزهای عالی که در جشنواره فیلم کن 2023 به نمایش درآمد و نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد، به عنوان نماینده ژاپن در رقابت های اسکار 2024 نیز شناخته می شود.

تریلر فیلم Perfect Days منتشر شد

شرکت “NEON”، با راه اندازی تریلر Perfect Days تاریخ اکران و داستان این فیلم را اعلام کرد. داستان فیلم درباره نظافتچی میانسالی به نام «هیرایاما» است که در توکیو زندگی می کند. او زندگی آرام و ساده ای دارد و روزهایش را با گوش دادن به موسیقی و خواندن کتاب می گذراند. او عاشق درختان است و از آنها عکس می گیرد تا اینکه یک اتفاق غیرمنتظره گذشته او را فاش می کند.

فیلم روزهای عالی بعد از نمایش در جشنواره کن، در جشنواره های نیویورک و تلوراید نیز به نمایش درآمد. کوجی یاکوشو برنده جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره شد. استودیوی “نئون” فیلم “روزهای عالی” را در یک معامله شش رقمی خریداری کرد که در تاریخ 10 نوامبر 2023 افتتاح می شود (19 آبان 1402)، یک اکران محدود در سینما و یک اکران گسترده تر در هفته های آینده خواهد داشت.

این فیلم در 96مین دوره جوایز اسکار به عنوان نماینده اصلی ژاپن در بخش بهترین فیلم بلند بین المللی معرفی شد. تریلر فیلم روزهای عالی اشاره گسترده ای به جوایزی که این فیلم در جشنواره ها کسب کرده بود دارد. کوجی یاکوشو برای بازی در فیلم روزهای عالی برنده جایزه جهانی هیئت داوران و جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا