اخبار روز سینما

تاریخ پخش و تیزر فصل دوم Arcane!/فیلم

شبکه نتفلیکس، رسما تاریخ انتشار فصل دوم Arcane اعلام شد این سریال انیمیشنی اولین بار در سال 2022 در نتفلیکس منتشر شد.

سریال انیمیشن Arcaneتوسط Riot در سال 2022 تولید شد و به عنوان یکی از پروژه های جامع این شرکت به موفقیت های زیادی دست یافت. این مجموعه بر اساس دنیای بازی های ویدیویی League of Legends ساخته شده است. پس از انتشار فصل اول و موفقیت چشمگیر این انیمیشن، سرویس استریم نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید کرد و سرانجام پس از ماه ها انتظار، تاریخ انتشار فصل دوم را اعلام کرد.

 

تاریخ پخش فصل دوم Arcane اعلام شد

با انتشار تیزر کوتاه اخیر انیمیشن آرکین این مجموعه در نوامبر 2024 (آبان/آذر 1403) منتشر شد. طبق بیانیه شبکه نتفلیکس، تمامی قسمت های این فصل همانند فصل اول به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیش از انتشار این خبر، قرار بود فصل دوم این انیمیشن در سال 2025 منتشر شود. Riot اعلام کرد که همه بازی‌ها و سری‌های جدیدش اکنون در اولویت اول قرار دارند. به این دلیل انیمیشن سریال آرکین اکنون بیش از هر زمان دیگری تأثیرگذار است و به عنوان نیروی محرکه دنیای Riot Games در نظر گرفته می شود.

Arcane داستان دو خواهر را دنبال می کند که در کودکی از هم جدا شده اند و خود را در دو طرف درگیری شهر پیلار تاور بر سر Hextech می بینند. این فناوری این پتانسیل را دارد که جهان را تا حد زیادی پیشرفت دهد یا به طور کامل نابود کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا