اخبار روز سینما

تریلر سریال Masters of the Air منتشر شد

شرکت “اپل تیوی پلاس” (Apple TV+) اخیرا تریلر سریال Masters of the Air جدیدترین اثر حماسی و رزمی خود را رسما اعلام کرد.

به گزارش فیگار به نقل از مجله «ورایتی» با انتشار استودیو «اپل» تریلر Masters of the Air اعلام کرد که با پخش همزمان دو قسمت اول، در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) در این شبکه آغاز خواهد شد.

 

تریلر سریال Masters of the Air منتشر شد

با انتشار آنونس سریال اربابان آسمان اطلاع رسانی شد که این مینی سریال شامل 9 قسمت است و آخرین قسمت این سریال در تاریخ 15 مارس 2024 (25 اسفند) پخش خواهد شد. اسفند 1402) از این شبکه پخش خواهد شد.

 

این سریال بر اساس کتاب «دونالد ال میلر» ساخته شده و داستان واقعی یک گروه بمب افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را روایت می کند. سریال Masters of the Air را می‌توان دنباله‌  سریال‌های Band of Brothers و The Pacific  اعلام کرد. تام هنکس و استیون اسپیلبرگ و گوتزمن تهیه کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

از بازیگران سریال اربابان آسمان، می‌توان به «آستین باتلر»، «کلوم ترنر»، «بری کیوگن»، «آنتونی بویل»، «نیت مان»، «راف لا»، «شوتی گتوا»، «جیمز ماری»، «تامی جسوپ»، «کای آلکساندر»، «فردی کارتر»، «نیکولای کینسکی»، «آدام لانگ»، «جردن کولسن»، «فیون اوشی»، «لاری دیویدسون»، «فرانسیس لاوهال»، «ادوارد اشلی»، «کیرون مور»، «دیمیتری لئونیداس»، «لوئیس هافمن»، «سم هزلدین» و «جان هاپکینز» اشاره کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا