اخبار ورزشی

چه کسی جانشین “ساپینتو” در استقلال می‌شود؟

در فینال جام حذفی، شکست استقلال، معادلات نیمکت این تیم را به طور کامل عوض کرد. مصاحبه اخیر سرپرست باشگاه استقلال حاکی از این است که شانس ماندن ساپینتو به نحوی کمتر از هر زمان دیگری است.

در این شرایط و در حالی که هنوز تکلیف حجت کریمی در استقلال روشن نشده و بستگی به تصمیم مجمع این باشگاه دارد، اسامی و گمانه زنی هایی در مربوط به جانشین احتمالی ساپینتو بیشتر شده است.

برخی معتقدند که جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی می‌توانند نامزدان خوبی برای این پست باشند. هر چند که برخی دوستان فوتبال اعتقاد دارند که استقلال به دنبال سرمربی خارجی برود. اخبار غیررسمی نیز ادعا می‌کنند که با هر دو مربی بازی شده است؛ اما گفته می‌شود جواد نکونام، تجربه بیشتری در مربیگری دارد.

حالا باید دید که نهایتا تکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد هر چند که علیرغم شکست آبی‌ها در جام حذفی، هواداران این تیم علیرغم نقدهایی که به ریکاردو ساپینتو دارند؛ با این حال ممکن است تصمیم گیری‌های جدید نامزدان دیگری را برای این پست به وجود بیاورد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا