رفتار توهین آمیز نماینده حوزه انتخابیه تبریز با مردم حتی باعث عصبانی شدن ارگان دولت نیز شد!/جزئیات

روزنامه ایران در واکنش به ویدئوی نماینده تبریز نوشت: رئیس مجلس و نهاد ناظر بر رفتار نمایندگان باید به این موضوع رسیدگی کنند و برای صیانت از جایگاه مجلس تصمیم لازم را اتخاذ کنند.

روزنامه ایران با اشاره به انتشار فیلم منادی سپیدان نماینده حوزه انتخابیه تبریز نوشت: روز گذشته فیلم کوتاهی از رفتار عجیب و بی ادبانه یک نماینده مجلس در رسانه ها و شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد. علیرضا منادی سفیدان نماینده برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی که اهالی آن به اخلاق و ادب شهره اند، در کمتر از دو دقیقه در یک جلسه عمومی انواع و اقسام رفتارهایی را از خود نشان داد که حیثیت ظاهری را نادیده می گیرد.

وی در حالی که طبق دستور کار جلسه (دیدار مردمی)  موظف به شنیدن مشکلات مردم بود، این امر را با رفتارهایی مانند گذاشتن دست در دهان و باد زدن خود، لم دادن، خوردن تنقلات و بی توجهی به مخاطبان نشان داد. نه تنها قصد شنیدن سخنان آن ها را نداشته است، حتی قدردانی از او و مردمی که پشت میز او ایستاده اند را نیز لازم ندانسته است.

این رفتار و فیلم کوتاهی منتشر شده از او  خیلی سریع مستمسک فضاسازی رسانه‌های بیگانه و مورد هجمه علیه نهاد مردمی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. ظاهرا هم از لحاظ حفظ جایگاه نمایندگی و رابطه آن با مردم به عنوان والیان حقیقی امور و هم ازنظر پیشگری از بهانه قرار گرفتن چنین رفتارهایی برای هجوم دشمنان این امر ضرورت دارد که هیأت رئیسه مجلس. علاوه بر آن هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این مسئله وارد شوند و تصمیم نهایی  برای صیانت از جایگاه مجلس را بگیرند.

همچنین بسیاری از ناظران و کاربران فضای مجازی بدون توجه به دیدگاه های جناحی و سیاسی خواستار عذرخواهی رسمی و فوری این نماینده از رفتار غیرقابل دفاع وی شدند و برخی نیز ابراز امیدواری کردند که در احراز صلاحیت داوطلبان مجلس آینده چنین مسئله ای با قاطعیت از طرف شورای نگهبان مد نظر قرار گیرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *