اخبار روز

90 میلیون شات قیمت پژو 207 را در بازار کاهش داد


به گفته فعالان بازار، امروز بازار خودرو در زمانی که نرخ دلار در حال افزایش بود، روند قیمتی عجیبی را در پیش گرفت. البته فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می کنند که بازار پرطرفدار خودرو ایران مشتری زیادی ندارد.

تغییر قیمت خودروهای ایرانی در بازار فعلی در حالی رخ داد که به دلیل عدم انجام معاملات امکان اطلاع از قیمت سایپایی ها وجود نداشت.

بر اساس ارزیابی امروز بازار، «پژو 207 دنده ای» 90 میلیون شات افت در بازار داشت و رکورد کاهش قیمت را شکست و به کانال 400 میلیونی نزدیک شد. از سوی دیگر برخلاف «پژو 207 دنده ای»، «هایما اس 8» در بازار فعلی رشد 40 میلیون تنی داشته است.

از بین محصولات ایران خودرو امروز قیمت «پژو 207 دنده ای»، «هایما اس 8»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو 206 دنده ای»، «دنا پلاس توربو 6 سرعته» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» است. مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رصد بازار خودرو نشان می دهد که «پژو 206 تعویض» 480 میلیون تن در بازار قیمت داشته و تغییری در قیمت نداشته است. اما قیمت «هایما اس 8 پلاس» امروز دوباره افزایش یافت و این خودرو در بازار 40 میلیون قیمت داشت و قیمت آن به یک میلیارد و 610 میلیون تومان رسید.

ارزیابی بازار نیز حکایت از رشد 8 میلیونی «تارا اتومات V2» در بازار فعلی دارد و قیمت این خودرو به 779 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر، بر اساس ارزیابی های انجام شده می توان گفت خانواده دنا امروز افزایش قیمت داشته اند، با این شرایط «دنا پلاس 6 دنده ای توربو» 743 میلیون تومان با افزایش 2 میلیونی قیمت خورد اما «دنا پلاس توربو» Automático” با قیمت 816 میلیون شات راهی بازار شد.

از سوی دیگر تحقیقات نشان می دهد پژو «207 دنده» امروز با 519 میلیون شات در بازار عرضه شد و افت عجیب 90 میلیونی داشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا