کیف 7 میلیاردی جورجینا رودریگز در عربستان توجه همه را به خود جلب کرد!/عکس

به گزارش العرب، جورجینا رودریگز مدل 29 ساله اسپانیایی همزمان با بازی تیم های فوتبال النصر و الدیل در ریاض برای تشویق “کریستیانو رونالدو” در ورزشگاه حاضر شد.

پوشش متفاوت و ساده جورجینا در چند ساعت اخیر واکنش های زیادی را در میان کاربران توییتر به همراه داشته است.

برخی از کاربران او را به دلیل خودنمایی او مورد انتقاد قرار دادند، در حالی که برخی دیگر ظاهر ساده و آراسته او را تشویق کردند و بسیاری استایل جورجینا را با استایل مجلل زنان سعودی و اماراتی مقایسه کردند.

فاطمه حسن، استایلیست مد پس از بازتاب انتقادها به زنان سعودی در توییتی نوشت:”در طی ساعات گذشته بسیاری با دیدن ظاهر ساده جورجینا درحال شرمسار کردن و توهین به زنان هستند.

زیرا به گفته این افراد، از آنجایی که ظاهر جورجینا ساده بود، هیچ هزینه ای نداشت، اما در واقع تنها کیف او که یکی از طرح های انحصاری برند “هرمس” از مجموعه “بیرکین” است، بیش از 115 هزار یورو قیمت دارد. یعنی ارزش این کیف با ارزش پورشه، بی ام و، آئودی و مرسدس بنز مدل 2023 برابری می کند، تا کی قرار است همه چیز ما زنان باهم مقایسه شود؟

جورجینا رودریگز با این کیف ۷ میلیاردی در عربستان سعودی دیده شد

هر کسی سزاوار یک زندگی منحصر به فرد است، پس قضاوت و مقایسه را متوقف کنید.

محمد ناصر، یک وبلاگ نویس سعودی نیز در توئیتی به حاشیه های ایجاد شده پرداخت: «فکر می‌کنید جورجینا از بوتیک‌های بی نام و نشان در محله شما لباس خریده است؟

نه، استایل او بیش از 100 هزار دلار می ارزد و در عکس های منتشر شده از او می بینید که در حال لاف زدن و به رخ کشیدن ثروتش است، ارزش آن کیف در دستش از حقوق پنج ساله پدرتان بیشتر است.

جورجینا رودریگز با این کیف ۷ میلیاردی در عربستان سعودی دیده شد

“روزنامه دیلی‌میل نیز با انتشار مطلبی ارزش استایل کامل جورجینا را ۱۱۶ هزار یورو معادل بیش از «هفت میلیارد تومان» تخمین زد، کیف پوست تمساح به ارزش ۱۱۵.۰۰۰ یورو، کمربند پوست مار از برند دیور به ازش ۳۳۰ یورو، شلوار جین از برند گِس به ارزش ۱۰۰ یورو و بوت‌های بلند ۱.۰۴۵ یورویی از برند لی سیلا.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *