اخبار روز سینما

اعتراض مخاطبان: سریال زخم کاری جذابیت خود را از دست داده است!/جزئیات

به گزارش شما نیوز به نقل از بازتاب آنلاین: سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان که جمعه ها از طریق سینمای خانگی منتشر می شود. فصل دوم این سریال با نام بازگشت در حال انتشار است.

در فصل دوم حضور ضعیف جواد عزتی با اعتراض تماشاگران مواجه شد. بعد از پخش قسمت هفتم، بینندگان این سریال زخم کاری «بازگشت» زیر پست های مربوط به این سریال گلایه داشتند که نام ملک قبل از سایر بازیگران در تیتراژ نوشته شده است، البته سهم او در هر قسمت تنها دو سه دقیقه بوده است.

به گزارش فیلم نیوز، بخش قابل توجهی از مخاطبان زخم کاری این سریال را به دلیل بازی جواد عزتی در نقش مالک دنبال می کنند و حالا محمدحسین مهدویان در فصل دوم این سریال نقش مالک را به پایین ترین حد ممکن کاهش داده است.

قسمت هفتم سریال «زخم کاری: بازگشت» با یک سکانس دو تا سه دقیقه ای مالک شروع می شود و مالک به سراغ شخصیت طلوعی می رود و با او در مورد کلاه گذاشتن سر ناصر صحبت می کند و به او می گوید که پول نروژی ها محفوظ است.بعد از تیتراژ، ماجرا به زمان حال برمی گردد و دیگر خبری از مالک نیست.

برخی از بینندگان در پاسخ به این قسمت نوشتند که وقتی مالک را در ابتدای این قسمت دیدند فکر کردند مهدویان قصد دارد حضور جواد عزتی را از قسمت هفتم پررنگ کند اما بعداً متوجه شدند که اشتباه کرده اند.

برخی از بینندگان نوشته اند که این سریال بدون حضور مالک برایشان جذابیتی ندارد و کامنت هایی اینچنین می نویسند:

«دو دقیقه اول ملک ارزش کل فصل دوم را دارد»، «هر بار که مالک در داستان ظاهر شود، ادامه سریال را خواهم دید».زخم کاری اگر جواد عزتی در آن نباشد ارزش دیدن ندارد.»، «تا مالک وارد بازی نشود چیزی عوض نمی شود.»، «هر هفته قسم می خورم که قسمت بعدی را نخواهم دید، اما می گویم شاید مالک بیاید. در این قسمت، اجازه بدهید بررسی کنم، اما او هنوز آنجا نیست.»، «90 درصد مخاطبان این سریال را به خاطر مالک تماشا می کنند. 7 هفته گذشت، لحظه شماری می کنیم تا مالک بیاید. وارد شود و این اتفاق نمی افتد واقعا چقدر باید صبر کنیم؟” و…

عده ای گلایه کردند که حضور جواد عزتی در تیزرها جسورانه به نظر می رسد و نام او در تیتراژ اول به چشم می خورد و می نویسند: «آقای مهدویان چرا مالک اینطور رفتار می کند وقتی هر قسمت فقط سه دقیقه طول می کشد و کار خاصی انجام نمی دهد.  چرا توی تیزرها طوری او را نشان می‌دهید که انگار نقش اصلی است؟»، لااقل آخر لیست می نوشتی  با هنرمندی جواد عزتی تا ما تکلیف خود را بدانیم.» مالک پنج دقیقه است که آنجا نیست، اما در تیزر اینطور به نظر می رسد که حضور او فعال است. و … برخی از بینندگان تاکید کردند که هیچ بازیگر این فصل وزن جواد عزتی را ندارد و مهدویان با نادیده گرفتن مهم ترین عنصر سریال اشتباه کرده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا