افرادی که واکسن «رایگان» آنفولانزا داده می شوند

 

معاون امور اجتماعی توانبخشی استان تهران گفت: سه هزار و 500 دوز واکسن آنفولانزا سهمیه ای بود که به خیریه اختصاص یافت. بنابراین ما به مشتریانی که اعضای خانواده و توانایی مالی دارند اطلاع می دهیم که خودشان واکسن را تهیه کنند.

معاون امور اجتماعی توانبخشی استان تهران در خصوص اختصاص واکسن رایگان آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان در مراکز سازمان بهزیستی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پی ام آپ،یوسف رضایی با اشاره به وجود 172 مرکز مراقبتی در استان تهران، گفت: حدود 12 هزار مددجو در مراکز بهزیستی استان تهران مستقر هستند که قرار است پس از دریافت سهمیه باقی مانده، واکسن به آن‌ها نیز تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع 3 هزار و 500 دوز واکسن آنفولانزا برای بهزیستی استان تهران تامین شد، گفت: در قسمت اول 2 هزار و 400 دوز واکسن تحویل داده شد و هفته آینده نیز هزار و 110 دوز دیگر را تحویل خواهیم داد.

معاون امور اجتماعی توانبخشی استان تهران ادامه داد: از هفته آینده و پس از دریافت سهمیه باقی مانده، تزریق واکسن به بیماران انجام می شود.

رضایی افزود: سه هزار و 500 دوز واکسن آنفولانزا سهمیه اختصاص یافته به خیریه است. بنابراین ما به مشتریانی که اعضای خانواده و توانایی مالی دارند اطلاع می دهیم که خودشان واکسن را تهیه کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *