بعد- هر کسی که با یک کوله پشتی پر از کتاب به مدرسه می رود، روتینی را امتحان کرده است که در دنیای تناسب اندام رایج شده است. راه رفتن با کوله پشتی سنگین یک راه آسان برای بهبود قدرت قلبی و عضلانی بدون آسیب رساندن به مفاصل است. به‌علاوه، از آنجایی که بر پایه پیاده‌روی است، نسبت به سایر گزینه‌های تناسب اندام، اجتماعی‌تر و کمتر رقابتی است.

بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، یکی از آزمایشاتی که ارتش آمریکا بر روی افرادی که می خواهند به صفوف پیاده نظام بپیوندند انجام می دهد این است که فرد مورد نظر با یک کوله پشتی سنگین 19 کیلومتر را طی می کند. آنها باید با حمل حداقل 15 کیلوگرم چمدان در کوله پشتی خود، طی سه ساعت پیاده روی در مسیر تعیین شده را تکمیل کنند.

متخصص در زمینه طول عمر، دکتر. «پیتر آتیه» فکر می کند که تمرینات قدرتی تا حد زیادی بر بهبود توانایی حمل اشیاء متمرکز است. مانند دویدن، پیاده روی با کوله پشتی پر کالری می سوزاند اما تاثیر کمتری روی مفاصل دارد.

بر اساس داده های ارتش آمریکا، یک سرباز 81 کیلوگرمی که بار 15 کیلوگرمی را حمل می کند، 6 کیلومتر را در 15 دقیقه پیاده روی می کند، به ازای هر 1.6 کیلومتر راه رفتن، 680 کالری در ساعت می سوزاند. علاوه بر این، کوله پشتی به عنوان یک راه عالی برای تمرین برای تیم ملی بیسبال زنان ایالات متحده شناخته شده است.

آندروود که در آتلانتیک بیچ فلوریدا زندگی می‌کند، می‌گوید: «من نمی‌توانستم باور کنم کاری که بچه‌ها هر روز برای رفتن به مدرسه انجام می‌دهند، می‌تواند ورزش خوبی باشد. مادر دو فرزند 42 ساله می گوید راه رفتن با کوله پشتی سنگین به تناسب اندامش کمک می کند.

او با کوله پشتی 20 کیلوگرمی روزانه 3 تا 8 کیلومتر راه می رود، گاهی با کوله پشتی 90 کیلوگرمی 1.6 کیلومتر راه می رود. هر چیزی از کتاب گرفته تا بطری آب می تواند به عنوان وزنه عمل کند. در حالت ایده آل، شما چیزی می خواهید که در هر مرحله زیاد حرکت نکند یا شما را تحت فشار قرار ندهد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *