چهره غمگین امیر آقایی و محسن کیایی در مراسم ختم مهرجویی

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ،  در حالی که امروز خبری مبنی بر دستگیری قاتل داریش مهرجویی و همسرش در رسانه ها منتشر شد، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه قاتل باجناق داریوش مهرجویی است، مطرح شد که بر اساس این خبر تکذیب شد.پ

یک منبع آگاه در نیروی انتظامی اعلام کرد که دخالت باجناق مرحوم مهرجویی در پرونده قتل از اساس اشتباه بوده است.

این منبع آگاه تصریح کرد: مظنون اصلی از باجناق های داریوش مهرجویی نیست و رسانه ها باید از گمانه زنی بپرهیزند تا کارآگاهان پلیس به زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند.

امروز در پی اعلام خبر دستگیری قاتل مرحوم مهرجویی از سوی سخنگوی فراجا، برخی رسانه ها اخبار ضد و نقیضی از هویت قاتل منتشر کردند، در حالی که برخی رسانه ها مدعی شدند باجناق های مرحوم مهرجویی در این امر دست داشته اند. قتل در حالی که سایر رسانه ها نیز از نقش باغبان سابق متوفی در این حادثه خبر دادند.

سخنگوی فراجا امروز با اذعان به اینکه قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در دستگیری های قبلی پلیس دست داشته است، گفت: اکنون با قاطعیت می توان گفت قاتل این هنرمند و همسرش دستگیر شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: عامل اصلی قتل مرحوم مهرجویی و همسرش دقایقی پیش اعتراف کرد.

منتظرالمهدی افزود: دقایقی پیش هویت قاتل واقعی که از دستگیرشدگان قبلی پلیس بود شناسایی و پس از اقدامات فنی انجام شده و بازجویی های متقابل لب به اعتراف گشود.

سخنگوی فرجا گفت: بازجویی ها برای شناسایی همدستان و ابعاد پنهان این قتل همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی صحنه جنایت بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

داریوش مهرجویی و همسرش در بیست و دوم مهر آنها در ویلای شخصی خود در کرج کشته شدند. به گفته سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا، متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته وجود ندارد. دوربین های ورودی محوطه قبلا آسیب دیده بود و دوربین های منتهی به این مجتمع توسط کارآگاهان تخلیه شده بود.

در ماموریت دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند برای اولین بار از سگ های مخصوص کشف قتل استفاده شد و ردپایی بر اساس خون قربانیان در مسیر فرار قاتلان پیدا شد. علاوه بر این، بیش از 4 هزار خط تلفن نظارت شد.

منبع: تسنیم


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *