اخبار روز

آزار دختر 8 ساله به بهانه آدرس خواهی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رانندگان پراید زنی که با کلاهبرداری از دختر هشت ساله خود سوء استفاده کرده است به زودی در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

رسیدگی به پرونده آزار و اذیت دختر 8 ساله اردیبهشت ماه امسال با شکایت زن جوانی آغاز شد که مدعی بود دختر هشت ساله اش توسط راننده یک ماشین سفید مورد آزار قرار گرفته است.

او ماجرا را اینگونه توضیح داد: وقتی دخترم از مدرسه برگشت از او خواستم برای خرید به مغازه ای در خیابان ما برود اما بعد از پانزده دقیقه وقتی کسی از او خبری نداشت به جبهه رفتم و رفتم. فروشگاه در حال بارگیری بود و دیدم او آنجا نیست. وحشت کردم و به داخل کوچه دویدم و هیچ خبری از دخترم نبود تا اینکه بعد از نیم ساعت او را در حالت گیج و گیج دیدم و از او پرسیدم کجا رفته است که پاسخ داد به راننده داده است که می خواهد بدهد. پراید آدرسی که اذیتم کرد بهم نشون بده

بر اساس آن گزارش، ماموران با بررسی دوربین های مداربسته و کشف پلاک، راننده را که مردی 35 ساله بود شناسایی و دستگیر کردند.

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده جهت رسیدگی به اداره هفتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال و اولین جلسه رسیدگی تشکیل شد.

در آن جلسه، دختر به داوران گفت: راننده آن روز. پراید از من خواست سوار ماشینش شوم و آدرسی را به او نشان دهم. وقتی وارد شدم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد که به کسی نگو وگرنه مرا خواهد کشت.

مادر مقتول به قاضی گفت: وقتی دخترم به خانه آمد لباس دخترم پاره شد، این اتفاق روی روحیه دخترم تاثیر منفی گذاشته، او شب ها کابوس می بیند و مدتی است که تحت معالجه روانشناس است. من برای راننده هستم پراید من یک مجازات سخت می خواهم.

متهم سپس مدعی شد که به دختر نابالغ آسیبی ندیده و فقط برای پرسیدن آدرس او را سوار ماشین کرده است. پس از تکمیل تحقیقات، متهم به زودی محاکمه خواهد شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا