در این متن جزئیات جدیدی از قتل داریوش مهرجویی را خواهید خواند.



به گزارش ورانساز:

قتل داریوش مهرجویی

در این متن جزئیات جدیدی از قتل داریوش مهرجویی را خواهید خواند.

در حالی که تحقیقات درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش ادامه دارد، به نظر می رسد عاملان جنایت ابتدا این کارگردان و سپس همسرش را به قتل رسانده اند.

گزارش میدانی شهید حلاج گزارشگر صحنه جنایت نشان می دهد که داریوش مهرجویی ابتدا کشته شد و سپس عاملان با همسرش درگیر شدند و او را کشتند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد دختر داریوش مهرجویی شب گذشته در این دوره آموزشی حضور داشته و از ساعت 20.30 دقیقه با پدرش تماس گرفته است. این پیام ها تا ساعت 22 شب ادامه داشت. این دختر جوان به بازپرس گفت: از پدرم پرسیدم شام قرار است بخوریم که پدر گفت: داریم آیران می خوریم.

وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجویی به خانه رسید متوجه چیز غیرعادی شد. مهرشهر با یکی از بستگانش در کرج تماس گرفت و گفت که می ترسم تنها وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفت اما کسی به تلفن پاسخ نداد. سرانجام به پیشنهاد خانواده ای که با او تماس گرفتند، دختر جوان منتظر آمدن خانواده اش شد و سپس با هم وارد خانه شدند. وقتی دختر جوان و خانواده اش وارد خانه شدند با جسد داریوش مهرجویی و همسرش مواجه شدند و با پلیس تماس گرفتند. وضعیت وحشتناک اجساد نشان می دهد که آنها احتمالاً در ابتدا غافلگیر شده بودند.

وضعیت اجساد و اتفاقات حین قتل بدین شرح است: ابتدا داریوش مهرجویی کشته شد و قاتلان با چوبی که ظاهراً از چوب آلبالو بود به سر او حمله کردند و لکه های خون روی این چوب مشاهده شد. سپس جسد او را جلوی آشپزخانه گذاشتند.

جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق خواب ها پیدا شد و گلوی او نیز بریده شد. آثار روی بدنش نشان می داد که او با قاتلان درگیر شده و احتمالاً به دلیل دفاع از خود در برابر حمله، از ناحیه دست و پا آسیب دیده است.

علاوه بر این، وضعیت خانه نشان می دهد که قتل ها احتمالا زمانی انجام شده است که دختر جوان به خانه آمده است. چون دختر تا ساعت 22 با پدرش پیامک می‌داد و قتل‌ها بعد از آن ساعت اتفاق افتاد و وضعیت هم اجساد و هم خانه نشان می‌دهد که قتل‌ها اخیرا انجام شده است.

گفته شد دختر جوان در شوک شدیدی به سر می برد و در حال حاضر نزد یکی از بستگانش به سر می برد.

موقعیت جغرافیایی خانه داریوش مهرجویی

از اطلاعات داده شده چنین بر می آید که خانه داریوش مهرجویی در شهری بزرگ با ویلاهای باغ و امنیت بالا است. به دلیل امکانات امنیتی این شهرک، ساکنان اغلب در ورودی باغ ها را قفل نمی کنند. اما از توضیحات شما چنین برمی آید که قاتلان وارد زمین بایر پشت خانه شده اند و در باغ مجاور دو دوربین مداربسته وجود داشته که پلیس آن ها را ضبط کرده است.

خانه داریوش مهرجویی آخرین خانه این شهرک ویلایی است و بعد از آن خانه دیگری وجود ندارد. این ممکن است به این معنی باشد که خانه او بیشتر منزوی و مستقل از خانه های دیگر است. این موقعیت می تواند در تحقیقات پلیسی که این پرونده را حل می کند مهم باشد.

خانواده داریوش مهرجویی چگونه از قتل او مطلع شدند؟

خواهر 90 ساله داریوش مهرجویی صبح زود در محل حاضر شد. وی گفت که از کشته شدن برادر و همسر برادرش از پیام های تسلیت دریافت شده است. پسر بزرگ داریوش مهرجویی نیز صبح امروز به همراه ماموران اطلاعات در محل حاضر شد و با آنها صحبت کرد.

در ادامه فیلم داریوش مهرجویی از باغ مقتول که صحنه این جنایت بزرگ بود را مشاهده می کنید.

حجم ویدیو: 20.68 مگابایت
|
مدت زمان ویدیو: 00:04:27

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *