با توجه به واقعه تلخی که برای داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور کشورمان و همسرش، رخ داد؛  رئیس سازمان صدا و سیما، در پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش تازه‌نیوز و استناد به اعلام روابط عمومی سازمان صدا و سیما، متن پیام تسلیت پیمان جبلی به مناسبت مرگ داریوش مهرجویی و همسرش به شرح زیر است:

روز تلخ و دردناکی برای هنر ایران بود. فقدان غم انگیز و تاسف بار مرحوم داریوش مهرجویی و همسر گرانقدرش همه ما را ناراحت کرده است. این استاد فقید با قلم و ظاهر خود یکی از نمادهای سینمای مردمی ایران بود که آثارش از ماندگارترین است. مرحوم مهرجویی مدت‌ها در ساخت فیلم‌های مهمان مامان و آسمان محبوب  با رسانه ملی همکاری داشته و حیف است که دو سریال «عطار» و «زکریای رازی» از ساخته‌های وی به مرحله تصویربرداری نرسید. بدون شک عاملان جنایت هولناک دیشب تاوان آن را خواهند داد و عدالت برقرار خواهد شد. ضایعه درگذشت مرحوم مهرجویی و همسرش را به خانواده، دوستان و هنرمندان تسلیت می گویم و از خداوند منان برای این دو عزیز علو درجات مسئلت دارم.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر شب گذشته در خانه خود در کرج توسط مهاجمان ناشناس کشته شدند.

مرحوم مهرجویی متولد سال 1318 است و آثاری چون «گاو»، «دایره مینا»، «هامون»، «لیلا»، «سارا»، «پری»، «اجاره نشینان»، «مهمان مامان» و «نارنجی پوش» را خلق کرد. . «سنتوری»، «آسمان محبوب» و «لامینور» از جمله کارگردانان صاحب سبک سینمای ایران بودند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *