جواد اوجی وزیر نفت در واکنش به مفقود شدن یک سکوی نفتی در خوزستان گفت: این سکوی نفتی متعلق به دولت یا بابک زنجانی نیست، متعلق به یک شرکت خصوصی است و مدتی است که این سکوی نفتی رها شده است.
به گزارش ایرنا، اوجی همچنین درباره وضعیت فعلی واگذاری مالکیت زنجانی به وزارت نفت گفت: کارگروهی متشکل از شرکت ملی نفت و نهادهای نظارتی در حال انجام کار هستند و تاکنون به نتایج خوبی رسیده اند.