بهرام افشاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. بهرام افشاری در تئاتر خوش درخشید و به چهره ای شناخته شده هنری تبدیل شد. اما اوج موفقیت بهرام افشاری در سریال «پایتخت» با بازی در نقش بهتاش بود که او را برای تعداد زیادی از مردم ایران شناخت. بهرام افشاری این روزها فیلم فسیل اکران می شود که به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است.
آخرین خبر از بهرام افشاری این است که این بازیگر امشب نتوانست وارد ورزشگاه آزادی شود!
این سایت فوتبالی اعلام کرد بهرام افشاری که در سریال پایتخت دروازه بان نساجی بود، اجازه ورود به جایگاه ویژه را نداشت و آزادی را ترک کرد.
بهرام افشاری رباط را به استقلال داد!
بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی پیش استقلال خود را اعلام کرده بود در این تمرین پیراهن استقلال را پوشید و یک هفته مانده به شروع لیگ برتر دقایقی با بازیکنان این تیم تمرین کرد. در این تمرین بهرام افشاری هنرمند آزاد و محبوب در اردوی حجازی حاضر شد و پس از هماهنگی با جواد نکونام سرمربی این تیم در تمرین حاضر شد و به بازی پرداخت. جالب است بدانید این بازیگر استقلالی پس از هماهنگی های اولیه و با دعوت نکونام به تمرین استقلال آمد و این بار برخلاف آنچه در سریال پایتخت بازی کرده بود، به جای حضور در دروازه، شماره استقلال را پوشید. 4 پیراهن. در میانه میدان با استقلالی ها تمرین کرد.
بازیگر نقش اول فیلم فسیل که با فروش 224 میلیارد دلاری رکورددار تاریخ سینمای ایران است، دو سال پیش در جریان مسابقاتی که روی چمن دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شد، در حالی که تیم هنرمندان حاضر در خط را همراهی می کرد، دچار پارگی رباط صلیبی شد. حمله کرد و پس از مدتی پای خود را به شمشیر جراح سپرد. وی در این تورنمنت در دیدار با پرسپولیس هنگام گلزنی به این تیم رباط صلیبی خود را پاره کرد و در شبی که عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.
این بازیگر سینما پس از عمل جراحی و پس از بهبود حالش در تمرین جمعه شب استقلالی حاضر شد و دقایقی با آنها تمرین کرد. در همین راستا خبرنگار فرهیختگان سعی کرد دقایقی با این چهره سرشناس سینمای ایران گفت و گو کند اما از آنجایی که او در محل کار جدیدش مشغول گریم بود فرصت زیادی برای این گفت وگو نداشت و تنها به این گفتگو اکتفا کرد. چند جمله او ابتدا درباره حضورش در تمرین گفت: برای دیدن تمرین از نزدیک رفتم اما آقا جواد لطف کردند و از من خواستند که پیراهن استقلال را بپوشم. برای من تجربه خوب و زیبایی بود. همیشه دوست داشتم تمرینات استقلال و بازیکنان این تیم را از نزدیک ببینم و این فرصت جمعه شب در اختیارم قرار گرفت. به پوشیدن پیراهن استقلال افتخار می کنم. دیدار خوبی بود و آنها نباید از دادن این فرصت به آنها ناراحت شوند.»
وی در خصوص آخرین وضعیت استقلال و روزهای سخت این تیم با بی پولی و بازیکنانی که هنوز توسط استقلال برای تقویت تیم نکونام جذب نشده اند، گفت: می خواهم یادداشتی را در این مورد در صفحه خود منتشر کنم. به زودی انجام می شود “در حال حاضر وقت زیادی برای صحبت ندارم.”