اخبار روز

بیهوش شدن یک دانشجو در مترو تهران!/جزئیات

 

مسعود درستی درباره غش شدن این دانش آموز در مترو گفت: یکشنبه نهم ساعت 7 صبح. مهر ماه دانش آموز 16 ساله ای به قصد مدرسه رفتن در ایستگاه میدان شهدا سوار قطار خط 4 مترو شد. که ظاهرا با دو فرد دیگر از هم مدرسه‌ای های خود قرار گذاشته و با یکدیگر وارد قطار می شوند. در ایستگاه این سه نفر به سمت قطار رفتند و به سمت واگن آخر رفتند و طبق دوربین های سکو، این خانم در لحظه سوار شدن به قطار احتمالاً به دلیل افت فشار تعادل خود را از دست می دهد و به پایین می افتد.

وی با بیان اینکه این اتفاق درست در مقابل ورودی قطار رخ داده است، گفت: نیمی از بدنش در داخل قطار و نیمی دیگر خارج از قطار بوده و توسط همراهان و سایر مسافران از قطار خارج شده است. همکارانم و یکی دیگر از مسافران قطار که گمان می‌رود پزشک باشد، درمان اولیه او را آغاز کردند و در همان زمان از اورژانس کمک خواستند.

تیم اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و پس از اقدامات اولیه و تثبیت وضعیت وی، وی را به بیمارستان منتقل کردند. وی گفت: این فرد هم اکنون در یکی از بیمارستان های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه زودتر بهبود یابد و آغوش خانواده برمی گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درگیری لفظی بین این مسافر و مدیران و یا مسافران مترو رخ داده است، تاکید کرد: تصاویر دوربین های مداربسته این ایستگاه از ابتدای ورود این خانم بررسی شد و هیچ درگیری لفظی و فیزیکی با مسافران و یا در آنجا وجود نداشت. هیچ عامل مترو نبود و اصلاً چنین چیزی وجود نداشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا