درسته با سیکس پک خوش‌تیپی می شوید  اما برای رسیدن به این عضلات نباید زیاد آب مصرف کنید چون این مسئله موجب تداخل در امور داخلی اندام‌های بدن می‌شود.

اطلاعات آنلاین نوشت: شکم شش تکه مزایای خاص خود را دارد اما این اندام جنبه های منفی نیز دارد که باید به آن توجه کرد.

اندام متناسب و شکم شش تکه یا به اصطلاح سیکس پک امروزی معمولا ایده آل بسیاری از مردان و حتی نوجوانان است، اما آیا هیکل متناسب و قوی به معنای سلامت جسمانی کامل نیز هست؟

روزنامه مایرور در بررسی این سوال پاسخ جالبی را از فردی دریافت کرد که می‌گوید پزشک است و برای شکم شش تکه زحمت کشیده است، اما می‌گوید این امر می‌تواند بسیاری از افراد را از انجام این کار باز دارد.

دکتری که خود را روبن معرفی کرده است، می‌گوید: «شکم‌های شش تکه مزیت‌های خود را دارند، اما اجازه دهید معایب آن را به شما بگویم.» اولین نشانه‌های منفی دستیابی به این وضعیت بدنی، نوسانات شدید خلق و خوی است، اگرچه منجر به خوشتیپی قابل توجهی می‌شود. با این حال، برای تمرین این ماهیچه ها نباید آب زیادی مصرف کنید زیرا بر روی امور داخلی اندام های بدن تأثیر می گذارد.

او می گوید مطلقاً هیچ راهی برای داشتن شکم بدون محدود کردن مصرف آب وجود ندارد. پس چه اتفاقی می‌افتد وقتی مصرف آب را به کمتر از لیترهای طبیعی یا لازم برای عملکرد طبیعی انسان محدود کنید؟

وی ادامه داد: شکم شش تکه گرفتن عالی بود اما کم کم احساس ضعف و بی خوابی کردم. روبن به مردم توصیه می کند که مصرف آب خود را کاهش ندهند زیرا در صورت کاهش، ممکن است با اختلال در اندام های داخلی خود مواجه شوند.

ورزش، تغذیه مناسب، خلق و خوی خوب و دوری از استرس همگی راه های مفیدی برای خوش اندام شدن هستند، اما هیچ تضمینی برای داشتن شکم شش تکه وجود ندارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *