پتروشیمی امیرکبیر چه برنامه ای برای تامین خوراک پایدار دارد؟ آیا روش سنجش پتروشیمی گچساران در تولید پتروشیمی امیرکبیر تاثیری دارد؟

ابتدا از جناب عالی تشکر می کنم و هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم. در مورد سوالی که پرسیدید، یک سوال اصولی است. می خواهم این قول را به سهامداران شکبیر بدهم، الحمدلله مذاکرات خوبی با گروه بیدبلند داشتیم و توانستیم قرارداد ببندیم. برای تمدید عرضه اتان برای یک سال دیگر باید به شما بگویم که عرضه اتان در حال حاضر در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.

در خصوص دریافت خوراک مایع مورد نیاز مجتمع، تعهدات خوبی از این مجموعه دریافت کرده ایم و الحمدالله تاکنون توافقات انجام شده به مرحله اجرا رسیده است.

با برنامه ریزی مدیرعامل و هیات مدیره شرکت واحد مدیریت توسعه تشکیل شد که وظایف مهمی از جمله تامین تامین پایدار از طریق توسعه مخزن گاز شرکت ملی نفت ایران و احداث یک مخزن را بر عهده دارد. مخزن اتیلن در کارخانه برای کاهش هزینه ها و غیره.

دو پروژه اولویت دار به مرحله اجرا منتقل شده است. Finasaur تامین مالی شد. انشاالله با جذب سرمایه گذار خارجی بتوانیم این دو طرح تامین خوراک پایدار را در سریع ترین زمان ممکن اجرا کنیم که تاثیر بسزایی در افزایش رتبه و رتبه بندی این مجموعه در منطقه ویژه اقتصادی خواهد داشت. .

یکی از این پروژه ها مخزن اتیلن است که در داخل مجتمع قرار دارد و ظرفیت 28000 متر مکعب معادل 16000 تن اتیلن دارد.

در بخش بالادستی، قراردادی 20 ساله با وزارت نفت برای توسعه مخزن گاز منعقد کرده ایم.

در شش ماه پس از رهبری خود، موانع تولید و چگونگی حل آنها را توضیح دهید

از نظر تولید، با توجه به دریافت خوراک بین مجتمع های پتروشیمی مارون، بندر امام، بوعلی و… بزرگترین و بزرگترین مانع ما دریافت خوراک است. البته اگر مشکلی برای این مجتمع‌ها وجود داشته باشد، ما نیز اگر دچار افت تولید شویم، این امر ضروری است. از مدیریت این مجموعه ها برای همکاری نزدیک و خوب با مجموعه ما تشکر می کنم

یکی از موانع دیگر تامین قطعات مورد نیاز واحدهای تولیدی است. به دلیل تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا در روزهای اول نتوانستیم قطعات را به موقع تهیه کنیم اما الحمدالله با اطمینانی که به شرکت های دانش بنیان داشتیم توانستیم حجم زیادی از قطعات یدکی را حل کنیم. با تکیه بر کارشناسان داخلی

درباره شکستن رکورد تولید ماهانه محصولات پلیمری در مرداد این ماه به 67 تن رسید که نشان دهنده رکوردی بی سابقه در تاریخ این شرکت است.

در مورد تولید ابتدا باید از تمامی مدیران و کارکنانی که در 6 ماهه اول امسال در شرایط بد آب و هوای منطقه در این گرما و رطوبت و رطوبت طاقت فرسا که تاثیر بسزایی داشت تشکر کنم. در کارخانه الحمدلله با برنامه ریزی دقیق و تلاش زیاد توانستیم این مهم را به انجام برسانیم. در واقع ما این کار را کردیم مرداد ثبت رکورد ماه تولید در تمام دوره های شرکت شهریور در این ماه رکورد جدیدی در واحد تولید پلی اتیلن سبک به ثبت رساندیم. این واحد یک واحد صادراتی است و تولید بالای آن تاثیر بسزایی در افزایش سودآوری و نرخ ارز شرکت دارد.

به لطف تلاش‌های کارکنان دوست‌داشتنی‌مان، توانستیم در 6 ماه اول سال از برنامه‌ریزی شده فراتر برویم.

تحول پتروشیمی های امیرکبیر در چه مرحله ای است؟ و برای ارج نهادن به نیروی انسانی چه کرده اید یا در آینده خواهید کرد؟

با اقدامات دوستانمان در حوزه منابع انسانی و حمایت مدیرعامل، توانستیم تمام کارگران روزمزدی را که چندین سال بلاتکلیف بودند، استخدام کنیم.

حدود 400 قربانی عزیز تغییر وضعیت داده اند که با هدف تکریم نیروی انسانی پروژه 3000 واحد مسکونی راه اندازی شد.

با توجه به این شرایط سخت مسکن و در چارچوب تعیین شده از سوی آقای رئیس جمهور و قول ایشان، تمامی کارکنان این مجموعه به یک اندازه مسکن با شرایط مطلوب خواهند داشت.

این واحدها طراحی می شوند، ثبت نام صورت می گیرد و بودجه تامین می شود.

گفتنی است در راستای تکریم و قدردانی از این عزیزان در مناسبت های مختلف هدایایی و هدایایی پرداخت و برای رفع بخشی از مشکلات روزمره این عزیزان وام بلاعوض در نظر گرفته ایم.

آخرین جمله مدیر مجتمع پتروشیمی امیر کبیر:

مایلم از همه سهامدارانی که به ما اعتماد کردند و از ما حمایت کردند تشکر کنم. انشاالله با هم سالی رویایی را برای سهامداران شکبیر رقم بزنیم.»

خبرنگار: مهدی حسکاره

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *