به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، رضا رشیدپور در توئیتی نوشت: دوستان عزیز حامی دولت، این نامه توسط رئیس دانشگاه تهران نوشته شده است. از شما می خواهم در چند کلمه توضیح دهید که چنین اقداماتی چه تأثیر مثبت و امیدبخشی بر مردم دارد؟ اگر ارتباط اساسی تعطیلی کسب و کار حلال مردم با دانشگاه تهران را هم توضیح دهید ممنون می شوم. متشکرم.

پیش از این پژمان موسوی روزنامه نگار با انتشار نامه رئیس دانشگاه تهران نوشت:

رئیس دانشگاه تهران در این نامه از تعطیلی اماکنی مانند کافه پنجره، کافه ایما، کافه برکه، کافه سکو و غیره در صورت درخواست، مفتخر به حذف و جمع آوری کافه هایی که ساختمان های اطراف تهران متعلق به دانشگاه است، خبر داد. و دستور این دانشگاه … دلیل؟ باور نکردنی: «بیگانه جلوگیری از گسترش فرهنگ»، «حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی» و «جهاد علمی پژوهشی دانشگاه کارآفرین»!

این نامه همچنین از عدم تعطیلی کافه گدار که به گفته رئیس دانشگاه تهران خلاف شئونات اسلامی است، ابراز نارضایتی می کند و قول می دهد این کافه نیز در آینده نزدیک تعطیل شود.

مهم ترین نکته نامه این است که رئیس دانشگاه حتی فعالیت قهوه خانه های غیر متعلق به دانشگاه را زیر سوال می برد و اعلام می کند «همکاران و ارگان ها وظایف خود را با جدیت دنبال می کنند». این وضعیت مهم ترین نهاد و ریاست علمی کشور است. “این اغراق نیست.”

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *