عکسی زیر خاکی از خانواده پژمان جمشیدی! / این پدر و پسر مثل سیب از وسط نصف شده‌اند! + عکس

پژمان جمشیدی یکی از فوتبالیست‌های ایرانی و یکی از بازیگران ثروتمند سینما و تلویزیون ایران است که محبوبیت زیادی دارد. در ادامه نگاهی به عکس خانوادگی جمشیدی که به تازگی وایرال شده خواهید داشت.

کاربری عکسی از پدر پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد؛ این عکس شباهت بسیار عجیب ستاره سابق پرسپولیس و سینمای امروز ایران را به پدرش نشان می دهد. پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور سال 1356 و یکی از بهترین بازیگران ایران است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد. پژمان جمشیدی متاهل است. پژمان جمشیدی یک خواهر به نام مامک دارد. اخیرا اخباری مبنی بر ازدواج پژمان جمشیدی با یک وبلاگ نویس منتشر شده بود که این خبر توسط پژمان جمشیدی تایید نشد. در زیر تصویر خانواده و پدر این بازیگر را مشاهده می کنید:

عکسی زیر خاکی از خانواده پژمان جمشیدی! / این پدر و پسر مثل سیب از وسط نصف شده‌اند! + عکس

بازیگری پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی به جای بازی در مستطیل سبز مدتی در تلویزیون حضور داشت و با بازی در سریال پژمان به شهرت رسید. موضوع سریال پژمان به زندگی فوتبالیست ها می پردازد و او درباره این سریال گفت:

من چهار ماه از عمرم را وقف این کار کردم، امیدوارم به نتیجه برسد.

پژمان داستان فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی علیرغم تلاش فراوان نتوانست برای خود تیمی دست و پا کند. پژمان کم کم وارد دوره ای می شود که افراد کمی او را در خیابان می شناسند و دیگر نمی تواند از امتیازات کمرنگ شدن شهرتش برخوردار شود، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان، سام درخشانی و غلامحسین لطفی را بازی می کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *