یک ویدئوی پر بازدید از اجرای متفاوت آهنگ شادمهر عقیلی در بلوار فردوس در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفته است.

شادمهر عقیلی خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران، فعالیت هنری خود را آغاز کرد. پس از مدتی، او به کانادا و سپس به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری خود ادامه داد. با شناخت و شهرتی که با آهنگ پر پرواز به دست آورد، شادمهر عقیلی شناخته شد.

شادمهر عقیلی، معروف به خواننده محبوب موسیقی ایران، در تاریخ هفتم بهمن ماه سال ۱۳۵۱ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای سه برادر با نام‌های محمد تقی، محمد علی و حمید، و یک خواهر به نام پروین است. متأسفانه دو برادر شادمهر، یکی در سربازی و دیگری در زلزله‌ی رودبار به شهادت رسیدند.

شادمهر عقیلی ورزش توپ‌آمادگی را انجام داده است و فارغ التحصیل موسیقی از هنرستان می‌باشد. او از کودکی فعالیت موسیقی را آغاز کرد و با ساز زدن برادرش به موسیقی علاقمند شد. در سن ۱۶ سالگی شروع به نواختن پیانو کرد و پس از آن در هنرستان به نواختن ترومپت پرداخت. شادمهر بعداً ویلن را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و همچنین از یوتیوب نواختن بیس را آموخت.

در سال ۱۳۷۶، شادمهر عقیلی به همراه یک گروه و فواد حجازی به صدا و سیما رفت. او در همان سال اولین آلبوم بدون کلام خود را منتشر کرد و آثارش را با صدا و سیما به اشتراک گذاشت. پس از منتشر کردن چند آلبوم و قطعاتی همچون “یاس کبود” که به حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم شده بود، شادمهر عقیلی توانست توجه افراد مذهبی را نیز به سمت آثارش جذب کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *