خامنه‌ای در گفت‌وگو با پی ام آپ گفت: انجام کاری به این بزرگی و وسعت قطعاً کار آسانی نیست. بچه هایی که تصمیم گرفتند چنین اثر بزرگی را روی صحنه ببرند می دانستند که مسئولیت زیادی بر دوش خواهند داشت.

این مجری ادامه داد: “شما نباید از تک تک بازیگران نمایش تنهاتر از مسیح خسته شوید، زیرا مطمئن هستم که آنها بخشی از قلب و اعتقادات خود را به چالش کشیده اند تا بتوانند این کار عاشقانه را با وضوح انجام دهند. به زیباترین و واقعی ترین شکل ممکن این نمایش با برخی از حقایق تاریخی و اعتقادات مقدس ما مطابقت دارد و این یک امتیاز بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه اصل پایبندی به تاریخ، اصل هنر است، افزود: نمایش «تنهایی از مسیح» در واقع روایتی از بخش‌هایی از تاریخ است که شامل واقعه غدیر در قیام عاشورا می‌شود. اتفاقاتی که سال هاست همه دنیا می شنوند و درباره آن صحبت می کنند، اما باید از زبان هنر هم منتقل شوند.

گیتی خامنه در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که به تاریخ علاقه دارند و باورهایی که به زندگی آنها رنگ می بخشد خواهش می کنم بیایند و این اثر زیبا را ببینند.

فصل چهارم نمایش «تنهاتر از مسیح: جاده سرخ» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه کنندگی علی اسماعیلی به روایت وقایع مهم تاریخ از عید غدیر خم تا عاشورای سال 61 می پردازد.این نمایشگاه محصول اوج مدیا است. سازمان هنری و زیر نظر موسسه هنری رسانه ای سیمای قوگنوس در بستان استان تهران برگزار می شود.

۵۷۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *