اخبار روز سینما

جزئیات دقیق زندگی “فاطمه حمامی” دختر نقاشی که رونالدو را به تصویر کشید! | عکس صمیمی رونالدو با دختر نقاش!

فاطمه حمامی یک هنرمند معلول ایرانی است که برای دیدار کریستیانو رونالدو آرزو داشت. امروز، این آرزوی وی به واقعیت تبدیل شد و دختر هنرمند ایرانی نیز در آغوش رونالدو قرار گرفت.

خانم فاطمه حمامی یک نقاش مشهور ایرانی است که از سال ۸۰ در زمینه نقاشی فعالیت می‌کند. او به خاطر نقاشی‌هایی از رونالدو و مسی شناخته شده و مورد توجه قرار گرفت. وی با ناتوانی جسمی-حرکتی مواجه است، اما با استفاده از پاهای خود توانسته است تصاویری از بازیکنان فوتبال و هنرمندان مشهور را ترسیم کند.

فاطمه حمامی نمایشگاه‌هایی از آثارش در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است، از جمله آران و بیدگل، کاشان و اصفهان. به خاطر آثارش، از طرف حساب رسمی لالیگا در توییتر تشکر شده است. همچنین، به مناسبت تقدیر از نقاشی‌هایش، اتحادیه فوتبال لالیگا لباس رسمی رئال مادرید را به او اهدا کرد.

جزئیات دقیق زندگی "فاطمه حمامی" دختر نقاشی که رونالدو را به تصویر کشید! | عکس صمیمی رونالدو با دختر نقاش!

فاطمه حمامی به دلیل هنرش و نحوه شگفت انگیز نقاشی کردن، به عنوان یکی از هنرمندان برتر امروز شناخته می‌شود. حتی پیج معروف چهار سه سه نیز در یکی از پست‌های خود، او را به عنوان هنرمند برتر معرفی کرده است.

جزئیات دقیق زندگی "فاطمه حمامی" دختر نقاشی که رونالدو را به تصویر کشید! | عکس صمیمی رونالدو با دختر نقاش!

اوج شهرت

او با پیگیری های مدیرعامل پرسپولیس به آرزویش رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

با توجه به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، همه چیز از یک پست در اینستاگرام آغاز شد. در آن پست، فردی آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید، بتواند او را ملاقات کند.

سپس او تصمیم گرفت تا تابلوهایی که از رونالدو نقاشی کرده بود، به این ستاره بین‌المللی فوتبال هدیه دهد و با او یک عکس به یادگاری بگیرد.

فاطمه حامی

ازدواج و همسر

فاطمه حمامی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

او اهل شهر کاشان است و دارای معلولیت ۸۰ درصدی می‌باشد که باعث ایجاد مشکل در استفاده از دست‌هایش می‌شود. او و خواهر دوقلویش در زمان تولد، به دلیل نرسیدن به اکسیژن، آسیب جدی دیدند و به ناشی از آن معلول شدند.
فاطمه به عنوان یک هنرجوی نقاشی، تحت نظارت استاد سعید بوجار آرانی، یکی از برجسته ترین نقاشان ایران آموخته است و از دوران نوجوانی در کار نقاشی فعالیت می‌کند.

انجام نقاشی با انگشتان پا به جای دست برای هر کسی سخت است، اما فاطمه با تبحر زیادی که دارد، این کار را به خوبی انجام می‌دهد و این امر بیش از ۱۵ سال است که به آن مشغول است.

فاطمه حامی

گفته می شود سعید بوجار آرانی، طراح و نقاش، ابتدا در بهزیستی به استعداد این دختر معلول پی برد و سپس سعی کرد نقاشی را به او آموزش دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا