اخبار روز

شروع وام فوری برای متقاضیان از چهارشنبه با پرداخت آسان از امروز عصر

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

سقف تسهیلات کلانشهری طرح نهضت ملی مسکن 750 میلیون تومان است که به سازندگانی که از فناوری های روز استفاده می کنند پرداخت می شود.

سقف تسهیلات ساخت مسکن برای سازندگان با استفاده از روش ها و فناوری های نوین در کلانشهرها، مراکز استان ها و سایر شهرها به ترتیب 750، 650 و 600 میلیون تومان است که بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها پرداخت می شود. سال گذشته سقف این تسهیلات 600 میلیون تومان بود.

بازپرداخت وام های امسال برای تعاونی سازان حداکثر 10 سال و برای سایر سازندگان حداکثر 8 سال با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار است.

به گفته عباس حسینی – مدیرعامل بانک مسکن – از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه 55 درصد تسهیلات مشارکت شهروندان به طرح‌هایی که از فناوری‌های روز استفاده می‌کنند پرداخت شده است.

جبران تحولات فناوری نوین در قالب طرح نهضت ملی مسکن با نرخ 18 درصد مصوب شورای پول و اعتبار انجام می شود. پیش از این نسبت تسهیلات طرح ملی نهضت مسکن 23 درصد یعنی 13 درصد بود. تیر امسال به 18 درصد کاهش یافت.

در حال حاضر سقف تسهیلات عادی طرح ملی نهضت مسکن 550 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله و نرخ سود 18 درصد است. برای اعشار 1 و 2 400 میلیون تومان، اعشار 3 و 4 300 میلیون تومان پرداخت می شود. هر دو وام دارای نرخ سود 2 درصد و بازپرداخت 15 ساله هستند.

بانک سینا با هدف حمایت از مشتریان واقعی و صاحبان مشاغل کوچک، مبلغ تسهیلات بنفش را از 2 میلیارد ریال به 3 میلیارد ریال افزایش داد.

روابط عمومی بانک سینا اعلام کرد: با توجه به استقبال مشتریان از تسهیلات ارغوان که پیش از این تا سقف 2 میلیارد ریال بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت سپرده گذاری پرداخت می کردند، این بانک مبلغ این تسهیلات را به تا 3 میلیارد ریال. داده شده

بر این اساس مشتریان بانک سینا می توانند با سپرده گذاری در مدت 2 تا 6 ماه تا یک و نیم برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کنند و بدین ترتیب نقدینگی خود را به 2.5 برابر افزایش دهند.

طرح ارغوانی به مشتری این امکان را می دهد که نرخ سود و مدت بازپرداخت را بر اساس توانمندی خود و همچنین میانگین مانده حساب و مدت سپرده گذاری با نرخ سود 18، 20، 22 و 23 درصد انتخاب کند.

لازم به ذکر است سپرده دریافتی از مزایای طرح ارغوان بانک سینا به گونه ای طراحی شده است که مبلغ سپرده مشتریان صرفاً برای اخذ میانگین حساب در مدت سپرده گذاری می باشد و متقاضیان واجد شرایط پس از دریافت وام سپرده گذاری خود را انجام خواهند داد. از می تواند حساب را برداشت کند.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی شرایط و زمان پرداخت 20 میلیون تومان به مستمری بگیران این سازمان را تشریح کرد.

احمد اسفندیاری; مسئول اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی درباره وام 20 میلیون تومانی مستمری بگیران این سازمان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برندگان آخرین قرعه کشی از اول مهرماه وام خود را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: به 40 هزار مستمری بگیر و مستمری بگیر مشمول تامین اجتماعی 20 میلیون تومان وام پرداخت می شود.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا پایان سال به بیش از 300 هزار مستمری بگیر از سازمان تامین اجتماعی وام 20 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بدون ضامن پرداخت کنیم. کشور 40 میلیون تومان وام دریافت کرده و از ابتدای مهرماه 40 هزار نفر اضافه می شود.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکنون 220 هزار مستمری بگیر غایب برای دریافت مزایای مذکور ثبت نام کرده اند، گفت: هر ماه قرعه کشی می شود و برخی از مستمری بگیران وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت می کنند.

اسفندیاری در پاسخ به این سوال که مرحله بعدی بازپرداخت وام 20 میلیون تومانی چه زمانی انجام می شود، گفت: پیش بینی می شود. آبان ماه مرحله بعدی پرداخت وام آغاز می شود.

مستمری بگیران می توانند برای دریافت 20 میلیون تومان هر ماه و بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir ثبت نام کنند.

شرایط اخذ وام قرض الحسنه مستمری بگیران با حداقل 20 سال سابقه بیمه، حداکثر مستمری 150 میلیون ریال، سن 50 تا 78 سال، عدم انسداد حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، بدون سابقه چک های نقدی، بدهی معوقی وجود ندارد. به سیستم بانکی کشور اطلاع داده شد که در سه سال گذشته از تسهیلات مشابه استفاده نشده و مبلغ 100 هزار تومان موجودی کافی در حساب بانکی فرد وجود دارد.

مستمری بگیران و مستمری بگیران برای کسب این فرصت نیازی به مراجعه به محل جمع آوری ندارند، بلکه صرفاً درخواست خود را به صورت غیرحضوری از طریق درگاه معرفی شده ارسال می کنند. در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام می توانید با کارشناسان مرکز به صورت 24 ساعته با شماره 1420 تماس حاصل فرمایید و با روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی تماس گرفته و مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

6 شرایط ثبت نام وام مستمری تامین اجتماعی 1402

– متقاضیان مستمری خود را از طریق شعب بانک رفاه در تهران دریافت کنند زیرا سایر بانک ها امکان کسر اقساط از بانک عامل را ندارند.

ثبت نام وام بانک رفاه برای بازنشستگان تامین اجتماعی 1402 یا وام مشابه، مستلزم داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی است.

– حداقل سن مستمری بگیران برای دریافت این وام برخلاف سنوات گذشته 70 سال نبوده و سن 77 سال برای متقاضیان مستمری تامین اجتماعی در نظر گرفته شده بود که دلیل آن عدم اعلام اخبار جدید از سوی دولت بود. ، در سال 1402 نیز همینطور خواهد بود.

– طبق درخواستی که از بانک برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران وصول می شود، مستمری بگیران نباید چک نقدی، بدهی بانکی و اقساط معوق داشته باشند.

– مستمری بگیران متقاضی دریافت وام 1402 بانک رفاه مستمری بگیران تامین اجتماعی یا وام پایه نباید از تسهیلات ارائه شده توسط بانک رفاه در سه سال گذشته استفاده کرده باشند.

سال گذشته طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی مبلغ وام مستمری بگیران تامین اجتماعی از 7 میلیون تومان به 12 میلیون تومان تغییر کرد و در سال 1402 با توجه به تورم موجود این مبلغ با افزایش 8 میلیون تومانی به 20 میلیون تومان رسید.

– هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی وام بازنشستگی باشد.

شرایط وام فوری 200 میلیونی با سود 12 درصد

بالغ بر 43 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی در قالب «کارت شیلات» برای تامین منابع اولیه آبزی پروران پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان زاده مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای طرح عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، کارت صیادی برای متقاضیان تامین سرمایه در گردش برای تامین نهاده های اساسی مانند بچه ماهی و خوراک آبزیان با سقف 200 میلیون تومان با سود 12 درصد صادر شد.

رجبعلی قربان زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آب که برای دریافت پروانه صید در سامانه سیتا ثبت نام کردند، هزار و 694 متقاضی با مبلغ 221 میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شدند که از این تعداد 319 مورد اعتباری بالغ بر 43 میلیارد تومان دریافت کردند. از بانک کشاورزی

وی تایید کرد: هم اکنون در استان های مازندران حدود 14 میلیارد تومان، خراسان رضوی 3.5 میلیارد تومان، استان اصفهان 2.8 میلیارد تومان و لرستان بیش از یک میلیارد تومان به تولیدکنندگان آب در قالب کارت صیادی، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت می شود.

قربان زاده در عین حال گفت: بر اساس دستورالعمل تهیه شده توسط سازمان شیلات ایران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان ماهیان سردآبی، گرمابی، ماهیان خاویاری، میگو و دریایی می توانند از تسهیلات سرمایه در گردش در این شکل از بازار برای ارائه ورودی ها. نیز استفاده کنید

این مسئول افزود: تا امروز بیش از 674 متقاضی با مبلغ 340 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش در حوزه آبزی پروری از سامانه بازارگاه به بانک کشاورزی معرفی شده اند که از این تعداد 165 مورد منعقد شده است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران به نبود زیرساخت های لازم در سامانه توسعه یافته بانک کشاورزی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش از سامانه بازارگاه اشاره و بیان کرد: نرم افزار توسعه یافته بانک کشاورزی به ثبت نام متقاضیان – و از امکانات پذیرش می توان استفاده کرد. این برای بخش ماهیگیری در نظر گرفته نشده است و باید نرم افزار جدیدی برای آن ایجاد شود.

وی همچنین گفت: با پیگیری بانک و وزارتخانه و رفع مشکل نرم افزاری، مزارع آبزی پروری نیز می توانند از منابع عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از بازار استفاده کنند.

شرایط وام اضطراری 100 میلیونی دولت برای سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک آمده است: «ابلاغ مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت و مطابق با اجرای تبصره‌ها». 1 و 2 بر اساس ماده 69 قانون فوق الذکر، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه این بانک برای اعطای تسهیلات مذکور 102 میلیارد تومان و مدت بازپرداخت حداکثر 10 سال و براساس آن تعیین شده است. اعتبار متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی یا ضامن معتبر و با در نظر گرفتن شرایط بودجه به شرح زیر تعیین و تسلیم می گردد. البته دستورالعمل مربوطه متعاقبا ارسال خواهد شد.

الف) خانوارهایی که پس از سال 1399 دارای دو فرزند بوده و یا خواهند داشت، هر خانواده به میزان 130 میلیون تومان.

ب) خانوارهایی که بعد از سال 1399 صاحب فرزند شده یا خواهند داشت، هر خانواده به میزان 110 میلیون تومان.

ج) خانوار دو نفره (زن و شوهر): هر خانواده 70 میلیون تومان.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا