اخبار روز

رکورد شکنی شاهرخ خان در گیشه جهانی! / فروش 100 میلیون دلاری فیلم اکشن شاهرخ خان!

شاهرخ خان که به عنوان پادشاه بالیوود شناخته می‌شود یکی از بازیگران مطرح هندی است که تا به حال جوایز بسیاری در این عرصه کسب کرده است. فیلم جدید او در گیشه حهانی توانسته است فروش 100 میلیون دلاری را تجربه کند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از مهر: فروش فیلم جدید شاهرخ خان به نام «جوان» یا «سرباز» از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی گذشت.

«جوان» 103 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و در هند 68.5 میلیون دلار فروخت.

«جوان» دومین فیلم هندی پرفروش سال بعد از «پاتان» شاهرخ خان است که در ژانویه اکران شد و با 130 میلیون دلار به اکران خود پایان داد. «گادار 2» ساخته سانی دئول با 82 میلیون دلار در جایگاه سوم و «زندانبان» ساخته راجینیکانث با 76.6 میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار دارند.

بر اساس آمار باکس آفیس، «جوان» با فروش 17.7 میلیون دلاری، سومین فیلم پرفروش جهان در آخر هفته گذشته، «راهبه 2» با فروش 44.8 میلیون دلار و «آشکار در ونیز» با 37.2 میلیون دلار فروش در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

جوان به کارگردانی آتلی و شاهرخ خان در نقش دوگانه پدر و پسر در تلاش برای اصلاح فساد در جامعه هند، در 7 سپتامبر اکران شد و رکورد افتتاحیه بالیوود را که توسط خود خان ثبت شده بود شکست. این فیلم در آخر هفته گذشته دومین فیلم پرفروش دنیا بود.

پس از «صفر» در سال 2018 که در باکس آفیس ضعیف بود، سال 2023 شروع موفقی برای شاهرخ خان دارد. اما به طور باورنکردنی، کار این بازیگر امسال تمام نشده است و او فیلم «دانکی» راجکومار هیرانی را کارگردانی کرده است که قرار است در کریسمس امسال وارد سینماها شود.

شاهرخ خان یکی از ستارگان بزرگ رمانتیک بالیوود است اما دو فیلم جدید او در فضای اکشن فیلمبرداری شده و با «دانکی» به ژانر کمدی-درام بازگشته است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا