اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

نعیمه نظام دوست غمگین شد! /استوری ناراحت کننده نعیمه نظام دوست قلب همه را به درد آورد!

نعیمه نظام دوست با انتشار یک استوری و پست در صفحه اینستاگرام خود، واکنش خود را نسبت به فوت آرش میراحمدی نشان داد.

نعیمه نظام دوست با انتشار استوری و پستی در اینستاگرام به درگذشت آرش میراحمدی واکنش نشان داد. نعیمه نظام دوست بازیگر خوب سینما و تلویزیون به تازگی فیلم خود را منتشر کرده است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. نعیمه نظام دوست جوانتر و زیباتر از قبل شد. نعیمه نظام دوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. خانم نظام دوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. اولین تجربه رسمی نعیمه نظام دوست در سال 1373 با ساعت خوش مهران مدیری بود. ویدئوی نعیمه نظام دوست را در زیر مشاهده می کنید:

نعیمه نظام دوست غمگین شد! /استوری ناراحت کننده نعیمه نظام دوست قلب همه را به درد آورد!

زندگی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست در 23 آبان 1353 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی مقیم تهران است. او دارای مدرک علوم تجربی است. او فرزند سوم خانواده است و چهار خواهر دارد و به جز او در خانواده هنرمندی وجود ندارد و پدرش چند سال پیش فوت کرده است.

خاطرات کودکی نعیمه نظام دوست

آن زمان تمام عشق و حال ما این بود که بلافاصله بعد از تعطیلی مدارس به رشت برویم. آن زمان با همه سختی ها همه خوشحال بودیم (می خندد) اما الان این دلسوزی ها کم شده است. یادم هست که همیشه پنجشنبه و جمعه در منزلمان در تهران مهمان داشتیم. اما حالا دلم برای گذشته تنگ شده، کاش پدرم زنده بود، آن شادی ها، مهمانی ها، دوران کودکی ام دوباره زنده می شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا