اخبار روز سینما

نگاهی به فال ابجد متولدین ماه‌های مختلف! | 28 شهریور 1402

از دیر باز تاکنون گرفتن فال ابجد در بین ایرانیان بسیار محبوب بوده است. امروز قصد داریم نگاهی به فال ابجد متولدین ماه‌های مختلف بیاندازیم تا پایان با ما همراه باشید.

فال ابجد را برای امروز سه شنبه 28 شهریور بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

به گزارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 28 شهریور به شما توصیه می کند: آنچه را که از دست داده اید پس می گیرید، مورد تهمت یا تمسخر قرار می گیرید، اما آسیبی نخواهید دید.

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ج ج ب
طالع بینی خوبی داری چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد، مورد تهمت یا تمسخر قرار خواهید گرفت، اما آسیبی نخواهید دید زیرا هیچ کس به راحتی نمی تواند به شما آسیب برساند. به زودی گشایشی در نامه شما ایجاد می شود، به خدا توکل کنید تا گره طالعت باز شود و به خواسته خود برسید انشالله.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : آ ب آ
ایمان خود را تقویت کنید. آنچه را که می خواهی و امید داری از خدا بخواه. به زودی کارتان منظم می شود و به هدفتان می رسید. البته با تلاش و اراده خودت. شما از آنچه می ترسید در امان هستید. به خدا اعتماد داشته باش.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ب ج ج
شما از یکی از اعضای خانواده خود کمک دریافت خواهید کرد و توسط آنها حمایت خواهید شد.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : ب د آ
فال خوب است اما از نیت خود دوری کنید. پشیمانی دارد و غمگین می شوی. شما نباید چنین قصدی را دنبال کنید. یک سیاه چهره با شما دشمنی می کند، مراقب او باشید. مدتی است که کارت شما خوب نیست، اما اگر صبور باشید، یک گشایش در کارت خود می بینید و به هدف خود می رسید.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : آ د د
فال خوب است اما اگر دلداری می خواهید از نیت خود دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد و سفید صورت سعی می کند شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام آنها نیفتید.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب د ب
به زودی از مشکلات و ناراحتی خلاص خواهید شد. منتظر دست خوب دیگران نباشید و بهترین کار را انجام دهید. چیزی گم شده پیدا می کنی اگر با کسی مشکلی داشته باشید به نفع شما تمام می شود. به زودی موفق خواهید شد و در کار خود موفق خواهید بود.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : ب د د
بهتر است از این میل و نیتی که دارید خودداری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این موقعیت به زودی تغییر می کند. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید تا مشکلی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه می کند، آن را بپذیرید.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : آ ج د

هر نیت و نیتی که داشته باشی محقق می شود، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا موقعیت به دست خواهید آورد. یک نفر سعی می کند به شما صدمه بزند، موفق نمی شود، اما مراقب باشید زیرا او فردی حیله گر است. اگر چیزی را از دست داده اید، آن را پس خواهید گرفت. اگر قصد انجام کاری را دارید، دریغ نکنید، آن را انجام دهید زیرا به هدف خود خواهید رسید.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : آ ج آ

شما به آنچه که قصد انجام آن را دارید دست خواهید یافت، اما باید صبر کنید، نه عجله کنید. اگر عجله کنید از کارت خود پشیمان خواهید شد. با کسی دعوا نکن راز دلت را به کسی نگو از آدم گندمی که قد متوسطی دارد و نشان دارد دوری کنید. دست از کار بد بردارید و حرام نخورید. به خدا توکل کن که تو را از درد و رنج در امان نگه دارد.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما : آ ب د
به زودی یک شخص بزرگ به شما کمک می کند و در کارت خود گشایشی پیدا می کنید و موفق خواهید شد. از آسیب افراد شرور دوری می کنید و دوستانتان به شما نزدیک تر می شوند. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید. اگر به این فکر می کنید که برای خود یا برای کسی ازدواج کنید، یا اگر به فکر انجام یک کار یا تجارت هستید، آن را انجام دهید، شانس با شماست.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ب ب ب
نیت خوبی کرده اید، فال با شماست و به موفقیت و خوشبختی دست خواهید یافت. خدا را شکر همیشه اگر به فکر ازدواج یا کسب و کار هستید یا به شراکت و سرمایه گذاری فکر می کنید، شانس با شماست، به شرطی که شما هم تلاش کنید. اگر با کسی درگیر باشید همه چیز به نفع شما تمام می شود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ب ج د
فال خوب است و نیت شما برآورده می شود. رازت را به کسی نگو باید مواظب افراد شرور بود. می توانید آن را روی کارت افتتاحیه ببینید. منتظر خدای مهربان باشید و با توکل به او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در پیش خواهید داشت.

برگرفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا