به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، رضا معمارزاده به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول در تشریح این عمل گفت: در روز گذشته حوالی ساعت ۱۷:۳۵ گزارشی مبنی بر وقوع تصادف یک جوان راکب موتور سیکلت به مرکز ارتباطات اورژانس دزفول اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و پس از مراجعه نیروهای امدادی اورژانس به محل و انجام معاینات لازم، مشخص شد مقتول دیگر هیچ نشانه ای از حیات ندارد.

معمارزاده ادامه داد: پس از تشخیص ایست قلبی-تنفسی جوان ۲۰ ساله، بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی برای مصدوم توسط کارشناسان اورژانس دزفول آغاز و مصدوم با لطف پروردگار و تلاش کارشناسان اورژانس دزفول به زندگی دوباره بازگشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول با اشاره به تقارن این اتفاق خوب با روز ملی اورژانس ۱۱۵، اظهار کرد: هم اکنون این جوان ۲۰ ساله با دارا بودن علائم حیاتی در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بزرگ دزفول تحت درمان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: آقایان محسن خوشنود و سعید عنایت زاده از کارشناسان مجرب مرکز فوریت های پزشکی دزفول هستند که این عمل موفقیت آمیز را بر عهده داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *