اخبار روز سینما

تاثیر رمبو بر بازیگر باربی قابل توجه بود! / رایان گاسلینگ به سمت هم تیمی هایش چاقو پرتاب کرد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، رایان گاسلینگ یک بازیگر باورنکردنی است. گاسلینگ که در طول دوران حرفه ای خود در هالیوود فیلم های خوب زیادی ساخته است، دارای حس شوخ طبعی نیز هست و همین موضوع باعث محبوبیت او در مصاحبه ها شده است.

او در یکی از این مصاحبه های سرگرم کننده از تأثیر سینما بر دوران کودکی خود صحبت کرد.

رایان گاسلینگ گفت که از فیلم Rambo: First Blood اثر سیلوستر استالونه الهام گرفت و برای نشان دادن مهارت های خود در رمبو به سمت بچه های کلاس چاقو پرتاب کرد.

الهام گرفتن رایان گاسلینگ برای رمبو سیلوستر استالونه

به نظر می‌رسد که بازیگران متولد نمی‌شوند؛ بلکه ساخته می‌شوند.

رایان گاسلینگ در کودکی به فیلم های هالیوود علاقه زیادی داشت و فیلم های سیلوستر استالونه و دیگر فیلم های اکشن دهه 1980 و 1990 را تماشا می کرد.

تاثیر رمبو بر بازیگر زن باربی. رایان گاسلینگ به سمت هم تیمی هایش چاقو پرتاب کرد!

این بازیگر در مصاحبه ای سرگرم کننده در مورد تماشای فیلم First Blood سیلوستر استالونه و تاثیر آن بر ذهن جوانش صحبت کرد. او گفت چندین چاقو در کوله پشتی خود داشت و آنها را در کلاس درس می انداخت. خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید، اما بازیگر لالا لند برای مدتی از مدرسه محروم شد.

وقتی بچه بودم، Rambo First Blood را دیدم. این فیلم مرا طلسم کرد و فکر می‌کردم رمبو هستم و حتی فکر می‌کردم صورتم شبیه چهره سیلوستر استالونه است. من تعدادی چاقوی استیک را در کیت هودینی فیشر پرایسم گذاشتم.

وی در ادامه گفت:

روز بعد آن را به مدرسه بردم و آن را به سمت همه بچه ها در تعطیلات پرتاب کردم و آنها مرا تعلیق کردند اما به کسی آسیبی نزدم.

تاثیر رمبو بر بازیگر زن باربی. رایان گاسلینگ به سمت هم تیمی هایش چاقو پرتاب کرد!

رایان گاسلینگ مجبور شد فیلم‌های کتاب مقدس را تماشا کند

پس از این اتفاق، والدین رایان گاسلینگ قانون جدید و منحصر به فردی را برای پسرشان در نظر گرفتند. از آنجایی که این بازیگر از آن زمان به بعد فقط اجازه تماشای فیلم های کتاب مقدس و نشنال جئوگرافیک را داشت، بعید به نظر می رسد که بعداً در فیلم مرد خاکستری بازی کند.

فکر نمی‌کنم تصمیم خوبی باشد، اما پدر و مادرم گفتند، می‌دانی او نمی‌تواند فیلم ببیند؟ فیلم های زیادی روی او تاثیر می گذارند. بنابراین من فقط می توانستم فیلم های کتاب مقدس و فیلم های نشنال جئوگرافیک را تماشا کنم.

در نهایت این بازیگر به هالیوود راه یافت و حتی در فیلم های اکشن و رمانتیک بازی کرد. آخرین بازی این بازیگر در فیلم باربی است که تاکنون یک میلیارد دلار فروش داشته است. فیلم باربی (2023) در حال حاضر در سینماهای سراسر جهان در حال نمایش است.

تاثیر رمبو بر بازیگر زن باربی. رایان گاسلینگ به سمت هم تیمی هایش چاقو پرتاب کرد!

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا