تغییر رتبه ۶۵ درصدی معلمان پس از اعتراض / معلمان می توانند حکم خود را در این سایت مشاهده کنند


به گزارش پی ام آپ به نقل از تجارت نیوز، احکام جدیدی از سوی معلمانی صادر می شود که بر اثر اعتراض به خود و میزان اعتراضات ترفیع یافته اند.

معلمان برای اطلاع از نتیجه طبقه بندی خود می توانند به سامانه www.my.medu.ir در قسمت حل و فصل کارمندان مراجعه کرده و از مصوبات بررسی طبقه بندی صادره بهره مند شوند.

تاییدیه برخی از رتبه های چهار از طریق امور اداری شهرستان ها دریافت شده و احکام مربوطه صادر شده یا در حال انجام است و تاییدیه رتبه پنج نیز طی روزهای آینده ارسال خواهد شد.

به این معنا، عادل خالقی; رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره صدور احکام صلاحیت معلمان پس از ثبت اعتراضات گفت: صدور احکام جدید صلاحیت معلمان آغاز شده و برای مواردی نیز دستوراتی صادر شده است. تاکنون توسط هیئت حسابرسی مرکزی بررسی شده است.»

وی افزود: در این مرحله رتبه های جدید 63 هزار معلم فعال و 56 هزار معلم بازنشسته را تایید کرده ایم که صدور احکام آنها توسط نواحی آموزشی نیز در اواسط سال جاری انجام می شود. مهر مراحل صدور رتبه های جدید به طور کامل انجام شده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی درباره معلمان طبقه بندی نشده گفت: تعداد معلمان طبقه بندی نشده پس از بررسی اعتراضات کاهش یافته و اکنون تعداد آنها کم است. برخی که هنوز رتبه ندارند به دلیل مشکل مدارک هستند و وضعیت معلمانی که در بارگذاری مدارک مشکل داشتند را بررسی می کنیم. به عنوان مثال برخی از معلمان با مدرک دکترا و 28 سال سابقه کار رتبه اول را کسب کردند و برای معاینه حضوری دعوت شدند.

به گفته خالقی، در جریان رسیدگی به اعتراضات به طور میانگین 65 درصد معلمان ارتقای رتبه داشتند. مهر شروع می شود و دستخوش تغییرات خواهد شد.

منبع: تسنیم


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *