درخشش پیمان معادی در یک فیلم سوئدی دانمارکی! / معادی تحسین منتقدان را بر انگیخت!

درخشش پیمان معادی در یک فیلم سوئدی دانمارکی! / معادی تحسین منتقدان را بر انگیخت!

فیلم دشمن که محصولی دانمارکی سوئدی است و پیمان معادی در آن عملکردی بسیار درخشان داشته است توانست تحسین بسیاری از منتقدان را به دست آورد و یکی از کارهای درخشان معادی شود. در ادامه با جزئیات و جریان فیلم آشنا خواهید شد.

فیلم «دشمن» به کارگردانی میلاد عالمی کارگردان ایرانی مقیم سوئد با بازی پیمان معادی در فهرست سه فیلم سوئدی نامزد اسکار قرار گرفت.

به گزارش پی ام آپ، اولین اکران مردمی فیلم «دشمن» در بخش پانوراما جشنواره فیلم برلین با استقبال خوبی روبرو شد و اکنون موسسه فیلم سوئد در نظر دارد آن را در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) این فیلم را به عنوان یکی از سه فیلم منتخب این کشور برای حضور در اسکار معرفی کند.

داستان فیلم «دشمن» درباره زندگی ایمان و خانواده اش است که به دلیل شایعه ای ویرانگر مجبور به فرار از ایران شدند. به عنوان پناهنده، در نهایت به هتلی در شمال سوئد می روند. ایمان علیرغم اینکه احساس ناتوانی می کند، سعی می کند نقش خود را به عنوان پدرسالار خانواده حفظ کند و برای افزایش شانس پناهندگی، با همسرش عهدش را شکسته و به باشگاه مبارزه محلی می پیوندد. با شروع دوباره شایعات، ترس و ناامیدی ایمان شروع می شود.

میلاد عالمی کارگردان فیلم «دشمن» اکران اخیر این فیلم در سوئد را بسیار مثبت اعلام کرد و گفته است در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اکران خواهد شد. وی درباره بازی پیمان معادی نیز گفت: بعد از تمرینات فشرده ای که پیمان معادی برای این فیلم داشت، گاهی فکر می کردم او آنقدر در نقش غوطه ور شده که بیشتر شبیه یک کشتی گیر حرفه ای واقعی است که در این فیلم هم بازی می کند.

درخشش پیمان معادی در یک فیلم سوئدی دانمارکی! / معادی تحسین منتقدان را بر انگیخت!

بازی پیمان معادی در فیلم «دشمن» با انتقاد منتقدان مواجه شده است.

در این بین نقدهایی از هالیوود ریپورتر، ورایتی و اسکرین اینترنشنال درباره این فیلم منتشر شده است. منتقد هالیوود ریپورتر از جذابیت و جذابیت خاص معادی در این فیلم نوشت و تاکید کرد: او به طرز ماهرانه ای مردی سرسخت و محبوب را به تصویر می کشد که کشمکش های درونی اش قابل لمس است.

ورایتی همچنین توانایی معادی در القای درگیری های درونی این شخصیت را ستود. در این نقد آمده است: “بازی معادی در این فیلم دیدنی بود. استفاده کارشناسانه او از حالات چهره در کسری از ثانیه بی نظیر است و به طرز تحسین برانگیزی دنیای درونی شخصیت را تداعی می کند.” Screen International همچنین عملکرد مسحورکننده معادی را برجسته کرده است.

پیمان معادی نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد و مارال نصیری، اردلان اسماعیلی و «بیون الگرد» دیگر بازیگران فیلم «دشمن» هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *