اخبار روز سینما

بازیگر مشهور ایتالیایی که از “لیلا حاتمی” تقلید میکند! | تصاویر

یک بازیگر مشهور ایتالیایی به لباسی مشابهی که لیلا حاتمی در سال ۲۰۱۲ در جشنواره کن پوشیده بود، به تن کرد.

لیلا حاتمی، بازیگر معروف سینمای ایران، فرزندی از علی حاتمی بوده است. او در فیلم‌های بسیار معروفی به ایفای نقش پرداخته و بسیاری از طرفداران سینما به خاطر بازی در نقش سیمین در فیلم جدایی اصغر فرهادی او را به یاد دارند. همچنین، لیلا حاتمی با علی مصفا ازدواج کرده است و در سال‌های اخیر به عنوان داور در جشنواره‌های بین‌المللی حضور داشته است. در حال حاضر، لیلا حاتمی حدود ۵۰ سال سن دارد.

دیانا دل بوفالو بازیگر 33 ساله ایتالیایی روز گذشته با لباسی شبیه به لباس لیلا حاتمی در جشنواره کن در سال 2012 در جشنواره فیلم ونیز حاضر شد.

دایانا دل بوفالو بازیگر ایتالیایی است که در چندین فیلم از جمله هفت زن و یک قتل و ازدواج در پاریس بازی کرده است.

بازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویربازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویر

دایانا از لباس بوفالو

کپی از لباس لیلا حاتمی بازیگر ایتالیاییبازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویر

دایانا از لباس بوفالو

کپی از لباس لیلا حاتمی بازیگر ایتالیاییبازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویرلباس لیلا حاتمی

آیا لیلا حاتمی زیباترین زن خاورمیانه است؟

یلا حاتمی، دو سال پیش توسط سایت Wonderlist به عنوان چهارمین زیباترین زن خاورمیانه انتخاب شد. در یک گفتگو با عباس یاری در مجله فیلم، او درباره حضورش در این لیست‌های زیبایی گفت: “آنها مرا در فهرست زیبا ترین افراد می‌گنجانند، اما من خودم چنین حسی ندارم، گاهی بله گاهی خیر.”

او به تازگی درباره دیدن عکس از آقای فرمان‌آرا در فیلم “حکایت دریا” صحبت کرده و گفت: “وای خدا، چرا این صحنه رو عوض نکردید و به صورت خودم بازی نکردید؟!” او اظهار کرده بود که اگرچه آقای فرمان‌آرا برای این نقش مناسب بوده، اما او با قیافه خودش از این نقش یاد می‌کند.

به علاوه، در زمانی که “سالاد فصل” انتشار یافت، او نیز درباره انتخاب خودش در این لیست شک داشته بود، اما به هر حال، از جایگاهی که برایش در رسانه‌ها وجود دارد خوشحال است.

لیلا حاتمی

ماجرای کوتاه کردن موهای لیلا حاتمی

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تأکید کرد که فیلم “قاتل و وحشی” حمیدنعمت‌الله، هیچ تغییری نداشته و فقط برای پخش خارج از کشور در دسترس است.

با توجه به گزارش ایسنا، سازمان سینمایی پروانه نمایش این فیلم در تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری صادر کرده است. گمانه‌زنی‌هایی بر سر تأخیر در پخش فیلم برای سینماهای داخلی وجود داشت، اما ایل‌بیگی شکایت کرد.

حبیب ایل‌بیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد که سال قبل، شورای پروانه نمایش به نمایش فیلم “قاتل و وحشی” در کشورهای خارجی اجازه داده بود. با این حال، روند اداری برای صدور پروانه نمایش تکمیل نشده بود.

با انجام اداری‌های لازم، پروانه نمایش سال قبل تأیید شد و اکنون برای پخش در سینماهای خارجی در دسترس است. مجوز صادر شده در سایت سازمان درج شده است.

وی با رد خبر حل شدن مشکل انتشار این فیلم در ایران، تاکید کرد: در پروانه نمایش فیلم «کتیل و وحشی» آمده است که این پروانه صرفا برای نمایش در خارج از کشور صادر شده است.

مشکل اکران فیلم لیلا حاتمی حل شد؟ | ماجرای تراشیدن موی لیلا حاتمی

حمید نعمت‌الله در اواخر تابستان ۱۳۹۷ فیلم «کتلر و وحشی» را اکران کرد و با وجود اینکه دو بار به جشنواره فیلم فجر راه یافت، هر بار به دلایلی موفق به ارائه فیلمش نشد.

در خلاصه داستان «قاتل و وحشی» آمده است: «زیبا» خود را برای عروسی دخترش آماده می کند که به طور اتفاقی توسط یک باند خطرناک گانگستر اسیر می شود. او سعی می کند خود را از این پیوند رها کند. او وقت زیادی ندارد، چون دخترش هم بدون اینکه همه چیز را بداند می رود و این اتفاقی است که نباید بیفتد. «زیبا» برای نجات خود و دخترش می جنگد.

لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت دوست، ستاره اسکندری، عزت الله رمضانی فر، شهرام قیدی، علی علایی و سام نوری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

قاتل و وحشی

عکس جدید لیلا حاتمی در اینستاگرام منفجر شد

پیمان ایرایی عکاس ایرانی عکسی از لیلا حاتمی زیبا در سن ۵۰ سالگی به ثبت رساند.

این تصویر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

لیلا حاتمی یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که جوایز متعددی از جمله سه جایزه جشنواره فیلم فجر و یک جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را دریافت کرده است. در سال 1391 نشان لژیون افتخار را از دولت فرانسه دریافت کرد.

بازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویربازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویربازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویربازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویر

جایزه ای متفاوت که لیلا حاتمی از ونیز دریافت کرد

لیلا حاتمی، یکی از اعضای هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز، در سال جاری جایزه سالانه “زن در سینما” را به همراه سه هنرمند دیگر دریافت کرد. این سه هنرمند شامل “آدری دیوان”، روزنامه نگار و نویسنده و فیلمنامه‌نویس و کارگردان لبنانی الأصل “ملیکا آیان”، “دریا ترگوبووا” بازیگر و تهیه‌کننده اوکراینی و “کیارا اوگولینی” روزنامه نگار سینمایی اهل کشور ایتالیا بودند.

جایزه “زن در سینما” توسط روزنامه‌نگاران سینمایی زن ایتالیا اعطا می‌شود و امسال هیات داوران این جایزه متشکل از ۱۲ روزنامه نگار زن سینمایی بود که با نام‌های «فولویا کاپرارا»، «پائولا کاسلا»، «الساندرا دی لوکا»، «تیتا فیوره«، «الساندرا ماگلیارو»، «آنتونلا نسی»، «کیارا نیکولتی»، «کریستیانا پاترنو»، «آنجلا پرودنزی»، «باربارا ریگینی»، «ماریانا سانا» و «استفانیا اولیوی» شناخته می‌شوند.

لیلا حاتمیبازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویربازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویربازیگر مشهور ایتالیایی که از "لیلا حاتمی" تقلید میکند! | تصاویر

کریستین پتزولد، کارگردان آلمانی، یاسمیلا زبانیچ، کارگردان بوسنی و هرزگوین، و نادیا ترانوا، رئیس جوایز دیوید. دیوناتلو ایتالیایی از جمله چهره هایی است که در سال های 2020 و 2021 برنده این جایزه سینمایی شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا