اخبار روز سینمافیلم و سریال

داستان توقیف سریال آمستردام از زبان بازیگران!/جزئیات

آیا ممنوعیت سریال آمستردام واقعی است؟ مصاحبه بابک قدری درباره تعلیق سریال آمستردام را در این ویدئو ببینید. بابک قادری بازیگر این درام شایعه توقف نمایش آمستردام را تکذیب می کند.

آیا ممنوعیت سریال آمستردام واقعی است؟ مصاحبه بابک قدری درباره تعلیق سریال آمستردام را در این ویدئو ببینید. بابک قادری بازیگر این درام شایعه توقف نمایش آمستردام را تکذیب می کند. با این حال، به گفته معاون کاربران و مقررات اجتماعی ساترا، آخرین قسمت این سریال مدت‌ها پیش منتشر شد و دلیل آن این بود که ساترا آن را مسدود نکرده است. هفته گذشته زمان پخش قسمت پایانی فصل اول فرا رسیده بود، اما با وجود اطلاعیه های قبلی، این اتفاق نیفتاد. درباره سرنوشت قسمت دوازدهم «آمستردام» با پلتفرم پخش تماس گرفتیم اما هیچ اطلاعی ندادند.

در همین راستا، محمدصادق افراسیابی ـ معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ در گفت‌وگویی با ایسنا، تاکید کرد: مجوز تمام قسمت‌های سریال «آمستردام» از سوی شورای انتشار ساترا صادر شده است و این سریال برای پخش قسمت‌های خود هیچ منعی از سوی ساترا ندارد. قطعا ساترا از باب پیگیری حقوق کاربران علت تأخیر در انتشار قسمت آخر سریال آمستردام را از تماشاخونه پیگیری خواهد کرد.

«آمستردام» اولین تجربه ساخت سریال مسعود قراگوزلو است که در آن نام هایی چون هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، مینا ساداتی به ایفای نقش پرداخته اند. تاکنون هیچ اظهارنظری از سوی خود پلتفرم استریمینگ و سازندگان آن صورت نگرفته است. در واقع بازیگران این سریال با انتشار پیام هایی در واکنش به توقف پخش آخرین قسمت این سریال از تریبون پخش، خواستار توضیح شدند.

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی است که هر کدام سعی در شکست حریف خود دارند. در این میان، اتفاقات دیگری نیز در حال رخ دادن است. مثل عشق های شکست خورده و…

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا