اخبار روز سینما

طرفداران Scars باید آن را بخوانند


آخرین تیزر فصل دوم سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی منتشر شد. محمدحسین مهدویان کارگردان سریال ذوب کاری تیزر جدیدی از فصل دوم این سریال را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. با بازیگران اصلی فصل اول سریال شغل زخمی 2; جواد عزتی، رعنا آزادی ور، همچنین با صدای محسن چاوشی، جمعه 17 شهریور از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. پخش فصل دوم سریال زخم از جمعه 17. شهریور شروع می شود.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کار می کنند

طبیعی است که برخی از بازیگران فصل اول «ذوب کاری» در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. در فصل اول این سریال با پخش بازیگران ذوب کاری، هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی حضور دارند. این سریال که فصل دوم هم دارد موجود است. علاوه بر این بازیکنانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به لیست اضافه شدند. گفته می شود Wounded Kari 2 برای اولین بار دارای چهره های بازیگری جدیدی است. «بازگشت» در سینماهای خانگی و نمایشی تبلیغ می شود.

یارا کاری 2 چند قسمت است؟

علیرضا جعفرزاده همچنین با انتشار سریالی از فصل اول یارا کاری نوشت: این سریال یکی از ترسناک ترین سریال های تلویزیونی تاریخ ایران بود و اگر از طرفداران این سریال هستید باید حواستان به آن باشد. . احتمالا این فصل در 15 قسمت فیلمبرداری خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا